שאמה: "תשובה הזמין אותי לקפה; אמרתי: אחרי ששינסקי"

הצצה ראשונה לראיון עם כרמל שאמה, יו"ר ועדת הכלכלה, למגזין G: "מעולם לא ביקשתי להיפגש עם יוסי מימן ומעולם לא פגשתי אותו. הייתה התלכדות נסיבות, שבמקרה יזמתי את הצעת החוק לחילוץ ערוץ 10 ועכשיו העמדה של ששינסקי נראית תואמת את עמדת מימן"

"סיימתי פגישה בבית גיבור וישבתי לשתות כוס תה. פתאום יצחק תשובה ניגש אליי, שלום-שלום. הוא אמר 'אין לי שום דבר נגדך', אמרתי 'גם לי לא נגדך'. הוא אמר 'אז אולי תזמין אותי לכוס קפה?'. אמרתי 'בשמחה אפגש איתך, אתה אדם שאני מעריך, אבל רק כשתסתיים ועדת ששינסקי'".

כך מספר, בראיון למגזין G, כרמל שאמה, יו"ר ועדת הכלכלה. שאמה נחשב לאחד התומכים המובילים במסקנות ועדת ששינסקי.

הראיון המלא יתפרסם במגזין, המחולק היום (ה') למנויי "גלובס".

שאמה מסביר: "לא שיש משהו רע בלשבת ולשמוע את תשובה, אבל התמונה שלי יושב איתו הייתה מביאה לכותרות שהוא השפיע עליי, קנה אותי, ואם מחר הייתי מזהה משהו שבאופן ענייני צריך להקל איתו - הייתי נכנס לבעיה. גם תשובה וגם קובי מימון ביקשו להיפגש איתי, ולשניהם סירבתי בנימוס".

- הייתה טענה שביקשת להיפגש עם יוסי מימן.

"מעולם לא ביקשתי להיפגש עם מימן ומעולם לא פגשתי אותו. הייתה התלכדות נסיבות, שבמקרה יזמתי עם נחמן שי את הצעת החוק שהובילה את חילוץ ערוץ 10, ועכשיו העמדה של ששינסקי נראית תואמת את עמדתו. אבל מעולם לא פגשתי אותו או מי מטעמו, עד לסיפור התקלה של הגז המצרי. אז ד"ר נמרוד נוביק הגיע לוועדה וגם נפגשתי איתו בנפרד".