כפי שנחשף ב"גלובס": מנכ"ל פועלים UK עובר לדיסקונט

אבי לוי יכהן כראש החטיבה החדשה לנכסי לקוחות וכסמנכ"ל ■ חטיבת נכסי לקוחות היא החטיבה השנייה שמקים מנכ"ל דיסקונט ראובן שפיגל

בנק דיסקונט הודיע רשמית על הקמת חטיבת נכסי לקוחות ומינויו של אבי לוי, כיום מנכ"ל פועלים UK - השלוחה האנגלית של בנק הפועלים - לראש החטיבה ולסמנכ"ל בבנק. המינוי והקמת החטיבה החדשה נחשפו ב"גלובס" בתחילת החודש.

חטיבת נכסי הלקוחות תרכז את תחום ייעוץ ההשקעות בבנק (פיננסי ופנסיוני), תחום הבנקאות הפרטית, פיתוח וניהול מוצרים ואחריות על פעילות ניהול תיקי השקעות והחברה לנאמנות. "הקמת החטיבה נועדה לתמוך באחד היעדים המרכזיים של קבוצת דיסקונט - פיתוח והעמקת הפעילות בתחום שוק ההון והבנקאות הפרטית", אמר מנכ"ל דיסקונט, ראובן שפיגל.

לוי (44), שצמח בבנק הפועלים, החל את דרכו כמבצע בבורסה ויועץ השקעות, והגיע עד לתפקיד מנהל יחידת המחקר באגף ניירות ערך. ב-1997 עבר לחטיבה העסקית כמנהל קשרי לקוחות בשוק ההון. היה ראש סקטור תשתיות, תיירות ושוק ההון, ומ-2007 ניהל את סניפי אנגליה של הפועלים.

שורת מינויים

חטיבת נכסי לקוחות היא החטיבה השנייה שמקים שפיגל. לפניה הוקמה חטיבת אסטרטגיה ושיווק, שבראשה עומד נועם הנגבי. לאחר מינויו של לוי נותרו לשפיגל שני מינויים בכירים לבצע; הראשון - מחליף לדורית בן סימון, ראש החטיבה הפיננסית שמסיימת תפקידה אחרי חמש שנים בתפקיד וצפויה לעזוב את הבנק עד סוף אפריל. נוסף על כך ימונה בחטיבת האסטרטגיה והשיווק ראש אגף שיווק. על פי הערכות, מדובר במינוי של אדם מחוץ לבנק.

מינויו של לוי מצטרף לשורת מינויים של שפיגל מאז שנכנס לתפקידו בינואר. למעשה בנה שפיגל מחדש את הנהלת דיסקונט: יובל גביש, בעבר מנכ"ל בנק לאומי למשכנתאות ומנכ"ל פריזמה מונה לתפקיד ראש החטיבה הקמעונאית. אורית אלסטר, ראש אגף עסקים גדולים בבנק, מונתה לתפקיד ראש החטיבה העסקית, וכאמור הנגבי. כמו כן בוצע בשבועות האחרונים ארגון מחדש של מערכי השירות ללקוחות, והאגף המסחרי עבר מהחטיבה העסקית לחטיבה הקמעונאית.