עסקה גדולה לקליקסופטוור: תספק פתרונות ל-DIRECTV

החברה תספק ל-DIRECTV פתרונות ניהול וייעול מתקדמים של עבודת טכנאי השטח ושירות הלקוחות בעסקה המוערכת במיליוני דולרים

חברת קליקסופטוור , ספקית מובילה של פתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערכי שירות, חתמה על עסקה מהגדולות בתולדותיה: החברה תספק ל-DIRECTV - ענקית עולמית בתחום שירותי טלוויזיה דיגיטלית - פתרונות ניהול וייעול מתקדמים של עבודת טכנאי השטח ושירות הלקוחות במיליוני דולרים.

פלטפורמת ניהול כוח האדם הארגונית של קליקסופטוור תסייע ל-DIRECTV להגדיל את הפרודוקטיביות, להקטין הוצאות תפעוליות ולספק מענה טוב יותר לתקלות. במסגרת סקירה מעמיקה של הפתרונות הארגוניים הטובים ביותר בשוק, חיפשה DIRECTV ספקית פתרונות המבינה היטב את המורכבות של עסקיה, ואשר יכולה להציע פתרון גמיש, סקאלאבילי ומוכח הנותן מענה לאתגרים אלה.

"אנו מנסים להתאים פתרון טכנולוגי לערך העסקי שלנו של מתן שירות יוצא מן הכלל ללקוחותינו בקריאות שירות ובהתקנות," אמר פרנק פאלאס, סמנכ"ל בכיר אסטרטגיות וחדשנות IT ב-DIRECTV שבקליפורניה. "קליקסופטוור היא הבחירה הטכנולוגית לספק את הערך הזה ללקוחותינו".

"הלקוחות כיום תובעים מענה של ממש לצרכיהם ויש להם מעט סבלנות לפתרונות שאינם ברמה גבוהה - במיוחד במציאות בה היצע הפתרונות הינו גבוה. DIRECTV הינה חברה עם הצלחה עצומה בשוק בו קשה לשמור על נאמנות המנויים, ואנו שמחים מאד להציע לה אמצעים חדשניים ויעילים על מנת לשמר את מעמדה המוביל", אמר ד"ר משה בן בסט, מנכ"ל ויו"ר קליקסופטוור.

"מדובר בחוזה גדול ומהותי אשר יתרום לביצועי החברה ב-2011. משמח לראות כיצד המונח שהמצאנו לפני 15 שנה - אופטימיזציית שרשרת השירות - הופך נדבך מרכזי בקבלת ההחלטות בחברות המספקות שירותים".