זכתה ב-20 מיליון שקל בלוטו - ופדתה את הפרס ב-3 חודשי איחור

הזוכה המאושרת: "כל חיי חייתי בדוחק, עבדתי בעבודות שונות מהבוקר עד הערב; הזכייה הזאת נחתה עליי מהשמיים, אני עדיין המומה ולא מאמינה"

אם ל-3 ילדים מירושלים זכתה ב-20 מיליון שקל בלוטו - ופדתה את הפרס באיחור של 3 חודשים. הזוכה, בשנות ה-50 לחייה, מילאה טופס רגיל ב-46 שקל.

"כל חיי חייתי בדוחק, נלחמתי לפרנס בכבוד את ילדיי שגדלו לתפארת", מסרה הזוכה. "עבדתי בעבודות שונות מהבוקר עד הערב, והזכייה הזאת נחתה עליי מהשמיים, אני עדיין המומה ולא מאמינה שזה אכן כך. יש כל-כך הרבה אנשים שאני רוצה לעזור להם ולעשות אותם שמחים ומאושרים, ואני מודה לאל שנתן לי את היכולת הזאת לשמח עכשיו כמה משפחות לקראת החג".

הזוכה מציינת כי מילאה את הטופס בחודש דצמבר והניחה אותו בארנק. רק שלשום (ו') גילתה כי זכתה בפרס הגדול: "ביום שישי נסעתי עם אמא שלי למרכז במטרה לרכוש שולחן לחג. בדרך עברנו ליד דוכן פיס, ובגלל שהטופס ששכב בארנק העיק עליי והפריע לי, קפצנו רגע לדוכן רק כדי לבדוק את הטופס.

"במהלך הבדיקה הביטה בי הזכיינית ואמרתי לה בהומור: 'את מסתכלת עליי במבט שאומר שזכיתי לפחות ב-700 אלף'. היא הביטה בי במבט רציני ואמרה: 'זכית במיליונים, אני מציעה שתסעי לבית מפעל הפיס לקבל את כל הפרטים על הזכייה'. אמא שלי ואני קפאנו במקום, לא ידענו אם לצחוק או לבכות. מרוב הלם והתרגשות לא הצלחתי להירדם בלילה, וכל הזמן וידאתי שהטופס אכן בארנק".