בכירים בתעשיית הפארמה הצטרפו לוועדה המייעצת של רדהיל

הוועדה תשמש כגוף ייעוץ מקצועי לחברה בתחומי הפעילות הנוגעים למגוון התרופות של החברה ■ רשימת חברי הוועדה המייעצת כוללת, בין היתר, את יו"ר הוועדה ד"ר ג'ף לייטון

רדהיל , המפתחת תרופות מוגנות פטנט בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים, הודיעה היום (א') על הצטרפותם של בכירים בשוק הפארמה העולמי כחברים בוועדה המייעצת של החברה, בראשותו של יו"ר הוועדה ד"ר ג'ף לייטון.

הוועדה תשמש כגוף ייעוץ מקצועי לחברה בתחומי הפעילות הנוגעים למגוון התרופות של החברה, כמו גם בבחינה ובקידום הזדמנויות עסקיות חדשות.

רשימת חברי הוועדה המייעצת כוללת, לאחר המינויים החדשים, את יו"ר הוועדה ד"ר ג'ף לייטון, פרופ' רן אורן, פרופ' חזי ברנהולץ, פרופ' טומאס בורודי, פרופ' קולין בלקמור, ד"ר ג'רי רוזנבלט, ד"ר וורנר טשולר, ד"ר ג'וש שיין ומר אייב שוורץ.

מנכ"ל רדהיל, דרור בן-אשר, בירך על הצטרפותם של הבכירים לוועדה המייעצת של החברה והוסיף כי "ניסיונם העשיר של חברי הוועדה ומגוון יכולותיהם יתרמו משמעותית להתפתחותה של רדהיל, לקידום מוצריה ומטרותיה העסקיות".

נזכיר כי רדהיל השלימה לאחרונה בהצלחה הנפקה ראשונה לציבור בבורסה בתל-אביב, לאחר שנהנתה מביקושי יתר שהובילו לגיוס של 51.6 מיליון שקל בהנפקה של מניות ואופציות.