אזהרת רווח לרדויז'ן בשל ירידה חדה בהכנסות מסיסקו

ההכנסות מסיסקו צפויות להסתכם ב-2 מיליון דולר במקום צפי קודם להכנסות בהיקף של 5 מיליון דולר ■ המסחר במניה הופסק וצפוי להתחדש בירידה חדה

המסחר במניית חברת רדוויז'ן הופסק, וצפוי להתחדש בדקות הקרובות בירידה חדה, לאחר שהחברה שבשליטת האחים זהר ויהודה זיסאפל שעוסקת בפיתוח מוצרים לשיחות ועידה, פירסמה היום (ב') אזהרת רווח ומעדכנת את התחזית לרבעון הראשון של שנת 2011. על פי הודעת החברה יהיו הכנסותיה נמוכות יותר מהצפי, בעיקר כתוצאה מירידה מהירה מהצפוי בהכנסות מסיסקו שצפויות להסתכם ב-2 מיליון דולר במקום צפי קודם להכנסות בהיקף של 5 מיליון דולר מסיסקו.

על פי התחזית המעודכנת שמפרסמת היום החברה לרבעון הראשון של שנת 2011, הכנסותיה יסתכמו ב-20.5-21 מיליון דולר לעומת תחזית קודמת להכנסות של 24 מיליון דולר.

ההפסד הנקי (GAAP) צפוי לגדול ל-0.15-0.19 דולר למנייה בדילול מלא לעומת תחזית קודמת להפסד של 0.04 דולר למניה. ההפסד הנקי המתואם גדל ל-0.10-0.14 דולר למנייה בדילול מלא, לעומת תחזית קודמת להפסד של 0.01 דולר למניה.

בועז רביב, מנכ"ל רדוויז'ן: "למרות ירידה חדה מהצפוי בהכנסות מסיסקו, רדויזין בנתה לעצמה זה מכבר מנועי צמיחה חדשים ועצמאים שיבטיחו המשך הגידול והתרחבות. אנו בטוחים שאסטרטגית מתן פתרון כולל , מעבר לערוצי מכירה ישירים תוך קיטון התלות ב- OEM הם המתכון שימשיך לשאת פרי".

נזכיר כי לפני כשנה וחצי רכשה סיסקו את המתחרה של רדויז'ן, חברת Tandberg הנורווגית, מה שהביא לצניחתה של רדויז'ן. אך במהלך התקופה האחרונה היא הצליחה להתאושש מהמכה ואף נסחרה ברמת שיא שנתית על רקע פרסומים כי חברת HP מעוניינת לרכוש אותה בתמורה ל-250 מיליון דולר.