מנכ"ל חדש לדואר ישראל: חיים אלמוזנינו יחליף את הוכמן

‎‎יוביל את החברה בתהליך קבלת רישיון למפעיל סלולרי וירטואלי ובשינוי מבנה הבנק‏

‎‎חיים אלמוזנינו נבחר לתפקיד מנכ"ל דואר ישראל. אלמוזנינו כיהן בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל דלק ישראל, ואתמול (א') בערב אישר דירקטוריון דואר ישראל את המלצתה של ועדת האיתור, בראשות יו"ר הדירקטוריון ששי שילה, למנות אותו. אלמוזנינו יחליף בתפקיד את המנכ"ל אבי הוכמן שפרש מתפקידו לפני כמה חודשים והתמנה לתפקיד מנכ"ל גאון אחזקות.

לתפקיד הגישו מועמדות 62 מנהלים‏, מהם שתי נשים. ועדת האיתור הוקמה מיד עם היוודע דבר עזיבתו של הוכמן. לאחר תהליך מיון ארוך שכלל עמידה בתנאי סף, מבחנים וסבב ראיונות, נבחר אלמוזנינו. המינוי כפוף לאישור שרי האוצר והתקשורת תוך התייעצות עם הוועדה לבחינת מינויים במגזר הציבורי (ועדת שפניץ).

ששי שילה, יו"ר דירקטוריון דואר ישראל‏, שהוביל את תהליך הבחירה וכיהן גם כיו"ר וועדת האיתור, אמר: "אני מברך את חיים אלמוזנינו על בחירתו לתפקיד וגאה בחברת דואר ישראל שהובילה תהליך ראוי, מקצועי וסדור לבחירת המועמד הראוי ביותר. בטוחני כי ניסיונו העשיר בניהול בכיר במגזר העסקי יסייע בידו לקדם את החברה לאתגרים הרבים שעוד נכונו לה".

אלמוזנינו, 46, הוא רו"ח במקצועו, וכיהן בעבר במגוון תפקידים, ובהם משנה למנכ"ל דלק ישראל ומנכ"ל דלק קמעונאות, סמנכ"ל כספים בקבוצת אי.די.בי ובקב' הראל, כמו גם במגוון תפקידי ניהול בכירים נוספים.

מדואר ישראל נמסר כי אלמוזנינו מגיע לחברה בתקופה שבה היא ניצבת בפני שינויים משמעותיים אשר יעצבו את עתידה. החברה נמצאת בתהליך קבלת רישיון ‏MVNO‏ (מפעיל סלולרי וירטואלי) מטעם משרד התקשורת, והנפיקה אג"ח בשווי 400 מיליון שקל, בין היתר לצורך זה. בנוסף, תזכיר חוק בנק הדואר נמצא בשלבים סופיים של אישור לשינוי מבנה בנק הדואר אשר יאפשר את הרחבת השירותים הפיננסיים, כמו גם את פיתוח השירותים הקמעונאיים של החברה.‏‎‎‏