הצמד "רוקסט" יגיע להופעה בישראל כחלק מסיבוב הופעות עולמי

הצמד השוודי, שאחראי על הלהיטים "Listen to your heart" ו-"It must have been love", יופיע בגני התערוכה בת"א ב-22 באוקטובר ■ את המופע יפיקו שוקי ויייס ומארק ליברברג

הצמד השוודי "רוקסט" יגיע לישראל להופעה אחת, שתתקיים בגני התערוכה בתל-אביב ב-22 באוקטובר. פר גסלה ומרי פרדריקסון, שהקימו את "רוקסט" לפני 25 שנים, יופיעו בארץ במסגרת סיבוב הופעות עולמי מצליח שהוא הראשון שלהם מזה יותר מעשור.

במהלך פרק זמן זה נפרדו דרכיהם של השניים. פרדריקסון התמודדה בהצלחה עם מחלה ממארת והקליטה אלבום סולו, וגם גאסלה הקליט אלבום עצמאי וכן כתב והפיק לאמנים שונים.

לפני שנתיים התארחה פרדריקסון בהופעה של הקולגה לשעבר, ובעקבות התגובות הנלהבות החליטו השניים לחזור לפעילות משותפת ולהקליט אלבום חדש, "Charm school".

לאחרונה יצא לדרך סיבוב ההופעות החדש, שיועד להיות אינטימי ומצומצם, אך בעקבות הביקוש האדיר הפך מיד לאחד הנמכרים בעולם לשנת 2011.

רוקסט פרצו לראשונה את גבולות השוק במולדתם שוודיה בסוף שנות ה 80, בלהיטים "The look" ו-"Listen to your heart", שכבשו את פסגות המצעדים ברחבי אירופה. בשנת 1989 הם פרצו גם לשוק האמריקני בבלדה "It must have been love", ששובצה בפסקול הסרט "אישה יפה", ומאז נחשבו ליצוא המוזיקלי המצליח ביותר משוודיה מאז להקת "אבבא", וסיפקו להיטים בשרשרת.

בסך-הכול הוציאו "רוקסט" עד היום 33 סינגלים, ואלבומיהם נמכרו ב-75 מיליון עותקים ברחבי העולם.

את המופע של "רוקסט" יפיקו בישראל שוקי וייס ומארק ליברברג, המשתפים פעולה לראשונה מאז הופעתה של להקת "דפש מוד" באצטדיון רמת-גן לפני שנתיים.

מכירת הכרטיסים מתחילה היום (ג') באתר הרשמי של חברת ההפצה הבינלאומית Eventim.

גולשים יכולים להירשם באתר www.eventim.co.il ולהזמין מראש כרטיסים במחיר מיוחד של 295 שקל עד גמר המלאי. ב-18 בחודש תחל המכירה הרשמית, אז יעלה מחיר הכרטיס ל-370 שקל. ניתן להזמין כרטיסים גם באתר הרשמי של שוקי וייס, www.shuki.co.il.

בימים הקרובים מתעתד וייס להודיע על הופעות צפויות בישראל של אמנים בינלאומיים נוספים.