תומר תורג'מן מונה למנהל ערוץ הספורט

תורג'מן שימש בשנתיים האחרונת כסמנכ"ל התוכן ומנהל התוכניות של הערוץ ■ אבי בר, שמונה ע"י קבוצת RGE לחבר דירקטוריון, יוביל את הקבוצה במכרז על ערוץ החדשות

תומר תורג'מן ישמש כמנהל ערוץ הספורט - כך נודע ל"גלובס". תורג'מן, המשמש מזה כשנתיים כסמנכ"ל התוכן של הערוץ, ייכנס לנעליו של אבי בר, שמונה על-ידי קבוצת RGE לחבר דירקטוריון ולמי שיוביל את הקבוצה במכרז על ערוץ החדשות.

במסגרת מהלך מינויים כולל, כחלק מאיגוד הקבוצה, ישמש כמנכ"ל נגה תקשורת, אור רם, כמנהל כל ערוצי הקבוצה הכוללים את ערוצי נגה תקשורת ואת ערוץ הספורט, ותורג'מן יעבוד תחתיו. רם נמצא בנגה תקשורת כ-8 שנים, במסגרתן שימש כמפיק ראשי ובהמשך הדרך מונה למנכ"ל החברה.

תורג'מן, 38, שימש עד כה כמנהל התכניות של ערוץ הספורט, ובמסגרת תפקידו היה אמון על פיתוח התוכן בערוץ וכן על ניהול לוח השידורים. בין היתר מילא מספר תפקידי מפתח בערוץ הספורט, ביניהם: עורך אולפן ליגת האלופות, מנהל מחלקת השידורים של הערוץ, ובשנתיים האחרונות כיהן כסמנכ"ל התוכן של ערוץ הספורט, תפקיד שבמסגרתו הוביל את פניו של הערוץ.

קבוצת RGE, בבעלות משפחת רקנאטי, אביב גלעדי ולן בלבטניק, מחזיקה בערוצי נגה תקשורת הכוללים את ערוץ הילדים, ערוץ לוגי וערוץ 8, ובערוצי הספורט הכוללים את ספורט5, ספורט5+, ערוץ הלייב, הגולד, וערוץ ספורט5 HD. החל מהחודש יצטרף גם ערוץ תלת-ממד לרשימה.