קמהדע קיבלה פטנט לשימוש באלפא-1 במתן באינהלציה

בין מחלות הריאה המוזכרות בפטנט: סיסטיק פיברוזיס ושחפת ■ מנכ"ל קמהדע: "האישור לפטנט תומך במיצובה של קמהדע ומהווה אבן דרך משמעותית בהגנה על הקניין הרוחני"

קמהדע מחזקת את מעמדה בתחום האלפא ומדווחת היום (א') לבורסה כי קיבלה את אישור משרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקני, ה-USPTO, לפטנט לשימוש בחלבון אלפא 1 במתן באינהלציה לטיפול במחלות ריאה שונות בארה"ב.

האישור שהתקבל מעניק הגנה פטנטית לשימוש בחלבון אלפא 1, כולל זה מתוצרתה של קמהדע במתן באינהלציה, לטיפול בתקופות ההחמרה במחלות ריאה שונות.

בין מחלות הריאה המוזכרות בפטנט נכללות מחלת החסר התורשתי באלפא 1, מחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD), סיסטיק פיברוזיס, שחפת ועוד מספר מחלות ריאה נוספות.

אישור הפטנט בארה"ב מתקבל כחצי שנה מאז קיבלה קמהדע אישור פטנט גם עבור תהליך ניקוי וטיהור חלבון האלפא 1 אנטיטריפסין ועבור השימוש בטכנולוגיה זו בארה"ב.

דוד צור, מנכ"ל קמהדע, מציין כי "האישור לפטנט תומך במיצובה של קמהדע כחברה מובילה בתחום טיפולי הריאה באמצעות חלבון האלפא אחד, ומהווה אבן דרך משמעותית בהגנה על הקניין הרוחני והכרה בייחודיות וביכולות של החברה לקראת מימוש הפוטנציאל העסקי בהתוויות נוספות".

"אישור הפטנט בארה"ב הוא עדות נוספת לחדשנות הטכנולוגית והידע הייחודי שפיתחנו ומשתלב היטב ביעדי החברה להשלמת הניסוי הקליני האחרון, Phase 2-3, במוצר הדור הבא שלנו, ה-AAT באינהלציה, ובהכשרת הקרקע ליצירת אופק עסקי חדש וגדול עבור החברה בעתיד", הוסיף צור.