אלטייר גייסה 26 מיליון דולר בהובלת קרן JVP

הגיוס נועד לתמוך בהתרחבות הגלובלית המואצת של אלטייר במכירות, תמיכת לקוחות ופיתוח הדור הבא של מוצרי ה-LTE של החברה

חברת אלטייר (ALTAIR), מובילה עולמית במתן פתרונות תקשורת מתקדמים לדור הרביעי, השלימה גיוס של 26 מיליון דולר בהובלת קרן הון הסיכון הירושלמית JVP ובהשתתפות כל המשקיעים הקיימים: הקרנות BRM, BESSEMER, גיזה ו-PACIFIC TECHNOLOGY.

הגיוס נועד לתמוך בהתרחבות הגלובלית המואצת של אלטייר במכירות, תמיכת לקוחות ופיתוח הדור הבא של מוצרי ה-LTE של החברה.

במהלך השנתיים האחרונות, החברה מיצבה את עצמה כשחקן מוביל בשוק ה-LTE העולמי. אלטייר היתה חברת הצ'יפים הראשונה להשיק מוצר LTE בספטמבר 2009 כשהיא מקדימה חברות ותיקות ומבוססות ממנה בתחום הסלולר, ומאז הספיקה להשתתף בפריסה מסחרית של LTE באירופה ובניסויי שדה בארה"ב, גרמניה, יפן, סין והודו.

לפני מספר חודשים הכריזה AVM על פריסה של מוצרים מבוססי צ'יפים של אלטייר, על גבי הרשתות של Telefonica O2 בגרמניה.

עודד מלמד, מייסד ומנכ"ל אלטייר, אמר: "הגיוס הינו אבן דרך משמעותית מאוד מבחינתנו בשלב חשוב זה של המעבר מתמיכה במספר מצומצם יחסית של לקוחות, לפריסה מסחרית משמעותית ופריצה לשווקים באסיה, אירופה וארה"ב".

מלמד הוסיף: "שוק ה-LTE צפוי לצמוח בשיעור חד בשנים הקרובות. כספי הגיוס יאפשרו לנו לחזק את תשתית המכירות ותמיכת הלקוחות של החברה תוך מינוף צמיחת השוק."

"אלטייר הוא השחקן המוביל בעולם במתן פתרונות לתחום ה-LTE ," מציין קובי רוזנגרטן, שותף מנהל בקרן הון הסיכון JVP. "המוצרים של החברה נמצאים בחזית הפריסה העולמית ומוטמעים כבר במכשירים סלולריים של יצרנים מן השורה הראשונה. בתור משקיע, למן היום הראשון, JVP מאמינה שאלטייר תתרגם את מובילות השוק הזו להצלחה מסחרית."