אלביט מערכות: שני חוזים חדשים בהיקף כ-100 מיליון ד'

(עדכון) - אלביט מערכות הודיעה על חוזה בהיקף 15.6 מיליון דולר לתמיכה ותחזוקה למטוסי חיל הים האמריקני ■ עוד חוזה בהיקף של כ-85 מיליון דולר להשבחת מטוסים לחיל האוויר של ברזיל

אלביט מערכות דיווחה היום (ב') כי חברת בת שלה זכתה בחוזה בהיקף של כ-85 מיליון דולר להשבחת מטוסים לחיל האוויר של ברזיל. העבודה צפויה להתבצע במהלך שנת 2013.

לפי הדיווח של אלביט, חברת הבת הברזילאית שלה AEL SistemasSA זכתה בחוזה עבור אמבראר (קונגלומרט אווירונאוטיקה ברזילאי) לשדרוג 11 מטוסי F-5 לחיל האוויר הבריזילאי.

חוזה השדרוג, שבא אחרי חוזים הוענקו לחבאת הבת בשנים 2001 ו-2007, יכלול מתן שירותי הנדסה למטוסים וכן העברת מערכות מחשוב, תצוגה, רדאר, ניהול תחמושת ועוד. במסגרת ההסכם, AEL תספק גם סימולטור טיסה וציוד נלווה נוסף.

מנכ"ל החברה יוסי אקרמן: "אנו גאים ש-AEL נבחרה לבצע את המעקב על הפרויקט, אשר מדגיש את יכולתה של החברה ה לאמבראר והן לחיל האוויר הברזילאי חיל האוויר את התמיכה המקצועית בכל השלבים - פיתוח, ייצור, לוגיסטיקה ותמיכה".

אלביט מערכות עוד הודיעה היום על חוזה נוסף בהיקף 15.6 מיליון דולר לתמיכה ותחזוקה למטוסי חיל הים האמריקני.

לפי הדיווח, חברת הבת האמרקינית שלה M7 Aerospace חתמה החוזה עם חייל הים האמריקני, למטוסי חיל הים האמריקני. החוזה הוא לחמש שנים, כאשר הבסיס הוא לשנה אחת עם אופציה לחידוש החוזה לארבע שנים.