התשובה לאייפון? נוקיה משיקה סמארטפונים חדשים

אייקונים חדשים, הזנת טקסט משופרת, חווית גלישה מהירה יותר באינטרנט ועדכון של תוכנת המפות החינמית - זה מה שילהיב את חובבי הגאדג'טים?

נוקיה עובדת קשה מאוד בשביל להמשיך להישאר רלוונטית לציבור המשתמשים חובב הסמארטפונים. הטלפון הראשון של החברה שיגיע עם מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט - ווינדוס פון 7, יצא לשוק מתישהו בסוף שנה זו או בתחילת שנה הבאה, בינתיים החברה הפינית מנסה להחזיק את הראש מעל המים בתחרות שלה מול גוגל ואפל בתחום החידושים.

נוקיה הכריזה היום (ג') על 2 טלפונים חדשים הפועלים על הגרסה המשודרגת של סימביאן המגיעה בשם - Anna. הגרסה הזו מציעה לדברי החברה אייקונים חדשים, הזנת טקסט משופרת, חווית גלישה מהירה יותר באינטרנט ועדכון של תוכנת המפות החינמית Ovi Maps הזמינה כרגע רק בחו"ל, עם אפשרויות חיפוש משופרות ומסלולי תחבורה ציבורית. כמו כן, עדכון זה מציע תמיכה בזימון פגישות במייל.

בתחום המכשירים, נוקיה ממשיכה לחזק את קטלוג המכשירים שלה הכוללים מקלדת מלאה. דגם E6 הוא ממשיך דרכו של ה-E72 שסובל מתלונות רבות של משתמשים. המכשיר החדש, כולל מלבד מקלדת גם מסך מגע יחסית קטן בגודל 2.5 אינץ' ומצלמה עם חיישן 8 מגה פיקסל.

דגם נוסף עליו הכריזה החברה הוא X7. במקרה הזה מדובר במכשיר עם מסך מגע בגודל 4 אינץ', אשר אותו מייעדת החברה לשוק הגיימרים. גם כאן לא בטוח שהמכשיר המדובר יצליח לפנות לקהל החובב משחקים, מכיוון שחנות האפליקציות של נוקיה - OVI, נחשבת לדלה מאוד בהיצע שלה לעומת החנויות של גוגל ואפל.