הטיפ היומי: מניה בועטת עם סיכוי לעלייה של לפחות 16%

מחלקת המחקר של מורגן סטנלי ממליצה על מניית אדידס במחיר יעד מינימאלי של 54.8 אירו ■ "מעודדים עד כה השנה מחוזקו של שוק הנעליים בארה"ב"

קבוצת Adidas (סימול בגרמניה: ADS), יצרנית הציוד ההנעלה ואופנת הספורט, מוכרת את מוצריה בכל העולם תחת כמה מותגים ראשיים: מותג אדידס, הכולל מוצרים מקצועיים כנעלי ספורט, ביגוד וציוד ספורט לענפי ספורט שונים, וכן מוצרים אופנתיים ספורטיביים לקהל הרחב; מותג Reebok הכולל מוצרים דומים, ובנוסף ציוד ואופנת הוקי; מותג Rockport המציע מוצרי הנעלה ואופנת רחוב; ומותג TaylorMade-adidas Golf של ציוד ואופנת גולף.

אדידס, הגדולה ביצרניות אופנת הספורט באירופה והשנייה בגודלה בעולם אחרי Nike, היא לדעתנו השקעה אטרקטיבית לטווח הארוך. הקבוצה מציעה את הצמיחה המהירה ביותר ברווחיות בתחומה, עם גידול בביקושים מכיוון השווקים המתעוררים לצד צמיחה ברווחיות התפעולית באותם שווקים. הארגון מחדש וההתייעלות שביצעה הקבוצה ב-2009, יחד עם התאוששות המותג ריבוק, יתרמו לה רבות.

אנו מעודדים עד כה השנה מחוזקו של שוק הנעליים בארה"ב, ומופתעים לחיוב מהגידול בנתחי השוק של מותגי אדידס וריבוק שם.

המחיר הנוכחי של המניה משקף להערכתנו רווחיות EBIT (רווחים לפני מסים והוצאות מימון) ארוכת טווח של 10.2% בלבד, שאינה משקפת את הרה-ארגון והתחזקות ריבוק. אנו צופים שולי רווחיות EBIT של 11.6% עד שנת 2015, ו-12.8% בתסריט שורי. בהנחה של רכישת מניות עצמית בהיקף כמיליארד אירו ב-2012, אנו מעניקים למניה מחיר יעד של 54.8 אירו, כ-16% מעל מחירה הנוכחי, ו-65.5 אירו בהתממשות התסריט השורי.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר של מורגן סטנלי