פיילוט בארה"ב: צפה בפרסומת בטלוויזיה - קבל פחית פפסי במתנה

פפסי עושה שימוש באפליקציית סמארטפון שמאפשרת לעשות "צ'ק אין" לצפייה בטלוויזיה

אחרי שמחזיקי סמארטפונים כבר החלו לעשות "צ'ק אין" כמעט בכל יציאה מהבית, מגיע כעת השלב הבא: "צ'ק אין" של צפייה בפרסומות.

הפיילוט הראשון בנושא הוא של פפסי ארה"ב, שמציעה למחזיקי סמארטפונים להוריד אפליקציה ולעשות "צ'ק אין" בזמן שהפרסומת של החברה משודרת. כל מי שיעשה זאת, יקבל אוטומטית קופון סלולרי לקבלת פחית פפסי במתנה.

לצורך הפיילוט הקצתה פפסי 50 אלף קופונים, ומדובר במקרה מבחן מעניין לבחינת הפוטנציאל של פרסומות אינטראקטיביות.

הטכנולוגיה נוצרה על-ידי חברת IntoNow, אשר מנסה כעת להפיץ את המוצר למפרסמים נוספים. עד כה הורידו את האפליקציה מעל ל-600 אלף משתמשים.

הייעוד המקורי של האפליקציה הוא תיוג של תוכניות טלוויזיה, כלומר המשתמש עושה "צ'ק אין" לתוכנית שהוא רואה באותו רגע, מידע שיכול להיות מסונכרן גם לעמוד הפייסבוק והטוויטר שלו.

במקרה של המפרסמים, האפליקציה תאפשר לקבל מידע מי צופה בפרסומות שלהם, וכאמור גם להעניק להם תגמול על כך.