מג'יק מסכמת רבעון: זינוק של 68% ברווח ל-3.1 מיליון דולר

הכנסות החברה רשמו עלייה של 29% ל-25.5 מיליון דולר ■ תזרים המזומנים השוטף רשם ירידה ל-4.8 מיליון דולר ■ מנכ"ל החברה: "מג'יק המשיכה לצמוח בכל תחומי הפעילות"

מג'יק , המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח יישומים ופתרונות אינטגרציה עסקיים, סיכמה הבוקר (ה') את הרבעון הראשון של 2011 עם עלייה של 29% בהכנסות ל-25.5 מיליון דולר לעומת הכנסות של 19.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 3.1 מיליון דולר או 8 סנט למניה, זינוק של 68% לעומת הרבעון הראשון של 2010, אז רשמה החברה רווח של 1.9 מיליון דולר או 6 סנט למניה. עם זאת, תזרים המזומנים השוטף רשם ירידה ל-4.8 מיליון דולר לעומת 6.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

גיא ברנשטיין, מנכ"ל החברה, ציין כי "התוצאות החזקות של הרבעון הראשון המשיכו את המגמה שהחלה ברבעון הקודם עם שבירת שיאים חדשים בהכנסות וברווח הנקי והמשך צמיחה דו ספרתית ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מג'יק המשיכה לצמוח בכל תחומי הפעילות של החברה למרות ההאטה אותה חווינו כתוצאה מהמשבר ביפן וקצב הצמיחה האיטי בכלכלות ארה"ב ואירופה".

עוד הוסיף ברנשטיין: "במהלך הרבעון הראשון המשכנו להרחיב את בסיס לקוחות החברה על ידי גיוס של לקוחות חדשים בעוד שהלקוחות הקיימים שלנו שידרגו את פתרונותיהם להיצע הטכנולוגי החדש של מג'יק. כמו כן, בחודשים הקרובים אנו מתכוונים להשיק פתרונות חדשים נוספים בתחום ה- Mobile ומחשוב הענן".