הטיפ היומי: HSBC - מניה עם פוטנציאל לזינוק של 53%

מורגן סטנלי: קנו את HSBC - זהו הבנק המועדף עלינו בהונג קונג

HSBC Holdings (סימול בהונג קונג: HK.5) הינה קבוצת בנקאות ושירותים פיננסיים גלובלית. HSBC מספקת שירותי בנקאות לכ-100 מיליון לקוחות פרטיים ומסחריים ברחבי העולם. פעילות הבנק מתפרסת על פני כ-87 ארצות עם כ-7,500 סניפים באירופה, הונג קונג ושאר אסיה-פסיפיק, המזרח התיכון וצפון ודרום אמריקה. הבנק פעיל מאוד בשווקים מתעוררים.

קנו את HSBC - הבנק המועדף עלינו בהונג קונג. עם אפסייד של כמעט 20% על מחיר המניה הנוכחי, דיבידנד של כ-3.5%, וסיכון נמוך יותר ממתחריו - אנו מאמינים, כי הבנק אטרקטיבי למשקיעים השונים, בייחוד לאלו החוזים עלייה בשערי הריביות בעולם.

לאחר יותר מחמש שנים קבוצת HSBC חזרה ליטול נתח שוק באסיה, ובעיקר בהונג קונג. הבנק ממוצב טוב יותר ממתחריו האסייתיים, הן מבחינת הפקדות (יחס הלוואות להפקדות באסיה עומד על 55%), והן מבחינת הון (נכסי הבנק המשוקללים בסיכון, RWA, באסיה, נמוכים בהרבה מאלו שבארה"ב).

אנו סבורים לפיכך שקבוצת HSBC תמשיך לנגוס נתח שוק ממתחריה. הדבר נכון גם לאזורי פעילות אחרים. כבנק שמקבל הפקדות רבות, HSBC ממוצב נכון כדי ליהנות מעלייה אפשרית של ריביות הבנקים המרכזיים בארה"ב, אסיה, ובעיקר בבריטניה - שם גוברת האינפלציה.

מחיר היעד שלנו למניית HSBC עומד על 100 דולר הונג קונג. בתחזית השורית שלנו, שלוקחת בחשבון התאוששות מהירה יותר באירופה וארה"ב, וצמיחה חזקה יותר באסיה, מחיר היעד עומד על 133 דולר הונג קונג - כ-53% מעל מחיר המניה נוכחי.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של מורגן סטנלי