שינויים בהנהלת סמייל: אורי וטרמן מונה למשנה למנכ"ל

וטרמן ישמש גם כסמנכ"ל השיווק ■ מירי לוי מונתה לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים ■ ירון שטיינברג, סמנכ"ל המגזר העסקי, עוזב; ומקס בלומברג, סמנכ"ל ההנדסה, נשאר

שינויים ראשונים בהנהלת 012 סמייל עם כניסתו של עופר פרי לתפקיד המנכ"ל. כפי שנחשף ב"גלובס", הודיעו כמה סמנכ"לים על כוונתם לפרוש מתפקידם בעקבות עזיבתה של המנכ"לית הקודמת סטלה הנדלר, ואולם שניים מהם החליטו לבסוף להישאר.

מדובר בסמנכ"ל ההנדסה ומערכות המידע מקס בלומברג שהחליט להישאר, ואורי וטרמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים, שהופך להיות משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק. מי שתחליף אותו בחטיבה זו מירי לוי, ששימשה עד כה כמנהלת אגף ומונתה לסמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים.

וטרמן מחליף את יעקב נדבורני כסמנכ"ל השיווק, שהחליט לפרוש בעקבות פרישתה של הנדלר. סמנכ"ל נוסף שהודיע על פרישתו מהחברה הוא ירון שטיינברג, שכיהן כסמנכ"ל לקוחות עסקיים, והוא יפרוש בעוד 3 חודשים - בימים אלו נבחנים מספר מועמדים להחליפו.

עופר פרי, מנכ"ל 012 סמייל מסר: "אורי וטרמן כסמנכ"ל הלקוחות הפרטיים של החברה, ומירי לוי כמנהלת השירות בחברה הובילו את תחום המכירות, השירות והטיפול בלקוחות להישגים משמעותיים. אני בטוח שכמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל השיווק של החברה, יהווה וטרמן חלק מרכזי בתהליך המיזוג העסקי בתוך קבוצת פרטנר, ויתרום רבות להובלת החברה לקראת היעדים האסטרטגיים הבאים. כמו כן, אני בטוח שלוי עם ניסיונה הרב תהווה עוגן מרכזי בכל הפעילויות החדשות הצפויות בחברה, ותמשיך להוביל את השירות והמכירות למגזר הפרטי לשיאים חדשים".