הסטארט-אפ הישראלי EyeView גייס עוד מיליון דולר מאריק שמידט

קרן ההשקעות של מנכ"ל גוגל היוצא - Innovation Endeavors, השקיעה לצד המשקיעים הקיימים בחברה - קרנות ההון סיכון ג'מיני ולייטספיד, והמשקיע גיגי לוי

אריק שמידט ממשיך להאמין בסטארט-אפ הישראלי EyeView. קרן ההשקעות של מנכ"ל גוגל היוצא - Innovation Endeavors, השקיעה עוד כמיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי, לצד המשקיעים הקיימים בחברה - קרנות ההון סיכון ג'מיני ולייטספיד, והמשקיע גיגי לוי.

זו ההשקעה השנייה של שמידט בחברה, כשסך ההשקעה של הקרן של שמידט בחברה נאמד בכ-1.5 מיליון דולר. עם הסיבוב הנוכחי, EyeView גייסה עד כה כ-6 מיליון דולר. ההון שגוייס יסייע לחברה להחדיר את המוצר לשוק האמריקני ולגייס עבדים נוספים.

EyeView הוקמה ב-2007 על ידי אורן הר-נבו (מנכ"ל החברה), טל ריזנפלד (סמנכ"ל הטכנולוגיות) וגל ברנע (סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי), והיא מפתחת טכנולוגיה המאפשרת למפרסמים להציג פרסומות וידיאו המותאמות למשתמשים בזמן אמת, כך שגולשים שונים ייחשפו לגרסאות שונות של אותה פרסומת וידיאו. זאת בהתאם לקריטריונים דמוגרפיים וגיאוגרפיים, וכן היסטוריית הצפייה של הגולש.

לחברה יש כבר שיתופי פעולה עם AOL, AdapTV, ו-Collective, ובין המפרסמים שכבר התנסו בטכנולוגיה ניתן למצוא את ג'ונסון אנד ג'ונסון, ו-Bed, Bath and Beyond.

אורן הר-נבו אינו היזם היחיד במשפחה. אחיו, רן הר-נבו, הוא ממייסדי הסטארט-אפ הישראלי 5min, שנרכש לפני מספר חודשים על ידי AOL, תמורת 65 מיליון דולר.

נציין כי קרן ההשקעות של שמידט מושקעת בסטארט-אפ ישראלי נוסף - Any.DO, שבה השקיעה כ-1 מיליון דולר, יחד עם קרן ההון סיכון ג'נסיס, בלמברג קפיטל ומייסד Palantir, ג'ו לונסדייל. את הקרן מנהל דרור ברמן.