אוזניית בלוטות' של מוטורולה - נוחה, לא מושלמת

אוזניית הבלוטות' HZ800 מבית מוטורולה נוחה על האוזן ומספקת איכות קול טובה, אבל יכולת סינון הרעשים שלה רחוקה ממושלמת

לפני כמה שנים מוטורולה היתה השחקנית הדומיננטית בשוק אוזניות הבלוטות', היום יצרניות שונות כמו Jawbone וג'אברה לא עושות לה את החיים קלים מדי בישראל. דגם HZ800 המוכר גם בשם הכינוי שלו Finiti מציע למשתמש לנהל שיחות גם במקומות רועשים.

עיצוב: אחת הבעיות השכיחות באוזניות אישיות היא הנוחות שלהן על האוזן. ה-HZ800 מגיעה במראה כסוף והיא עשויה מחומרי פלסטיק שונים, כך שהמשקל שלה עומד על 12 גרם. בערכה אפשר למצוא 5 כיסוי פלסטיק שונים האמורים לספק התאמה יותר טובה לסוגי אוזניים שונות.

ל-HZ800 יש מצב Stealth מיוחד, שאמור לאפשר לנהל שיחות גם במקומות רועשים מאוד כמו קניונים או כאשר נוסעים ברכב עם חלונות פתוחים ויש הרבה רוח. בעוד שהאוזנייה סיפקה לאנשים איתם דיברנו שמע מוצלח של הקול שלנו, במצבים קשים בהם היה רוח או הרבה רעש, מצב ה-Stealth הצליח להוריד משמעותית את רעשי רקע המפריעים, אבל יצר איכות שמע פחות טובה של הקול שלנו. זה מספיק טוב בשביל לנהל שיחה, אבל זה עדיין לא טוב באותה רמה כמו טכנולוגיית ביטול הרעשים של חברת Jawbone.

סוללה: הסוללה אמורה לספק כאן על-פי נתוני היצרן 4 עד 5 שעות דיבור, כאשר טעינה של רבע שעה של האוזנייה אמורה לאפשר 2.5 שעות של שיחה.

הפעלה קולית: יכולות נוספות של האוזנייה הן האפשרות לחבר 2 טלפונים במקביל, למי שמחזיק 2 קווים. כמו כן, במוטורולה הלכו חזק עם המוצר הזה על הפעלה קולית. הדיבורית מצוידת בתפריט הפעלה קולי בו ניתן לנווט באופציות שלה. בכל פעם שמפעילים את ה-HZ800 מושמע חיווי על מצב הסוללה. כמו כן, ניתן לענות או לדחות את השיחה בפקודה קולית באנגלית.

אפליקציה: יש אפשרות להוריד לדיבורית אפליקציה לטלפונים בעלי אנדרואיד בגרסה 2.2 או סוגים שונים של מכשירי בלקברי. האפליקציה הזו מקריאה הודעות SMS באנגלית וגם מאפשרת להכתיב חזרה באנגלית. מדובר באופציה שיכולה להיות סבירה למי שמתכתב בשפה האנגלית.

בשורה התחתונה: ה-HZ800 נוחה על האוזן ומספקת איכות קול טובה, אבל יכולת סינון הרעשים שלה רחוקה ממושלמת.

מחיר: 500 שקל.

ציון: 8.