בפעם השנייה ברציפות: סוני דיווחה על פריצה למערכותיה

צרות מגיעות בצרורות: לאחר שדיווחה על פריצה למאגריה בסוף השבוע האחרון, עדכנה סוני על פריצה נוספת שבוצעה למאגריה היום ■ דוברת החברה: "גילינו בחקירה נתונים מדאיגים"

המכות לא מפסיקות ליפול על ענקית הטכנולוגיה סוני : לאחר שהודיעה בסוף השבוע האחרון על פריצה למאגריה בשבוע שעבר, הודיעה החברה היום (ב') כי השהתה את כלל שירותי הבידור והמשחקים המקוונים שלה בשנית, לאחר שהתגלה כי בוצעה פריצה נוספת למערכותיה.

"במסגרת החקירות שלנו את אירוע הפריצה למערכות שלנו, גילינו נתונים שמעלים דאגה", מסרה היום טניה רודריגז, דוברת החברה, בהתייחס לפריצה השנייה. בנוסף, דחו היום גורמים בסוני דיווחים אשר פורסמו בעיתון Nikkei, כי במסגרת הפריצה השנייה ברציפות למאגריה, נגנבו פרטיהם של מעל ל-12,700 לקוחות, בכללם מספרי כרטיסי אשראי.

נזכיר כי בסוף השבוע האחרון עדכנה סוני כי ההשבתה של שירותי הבידור והמשחקים המקוונים שלה ה-20 באפריל, בוצעה לאחר מה שכינתה "חדירה מבחוץ" - קרי, פריצה למאגרי הנתונים שלה. 77 מיליוני המשתמשים ברחבי העולם הרשומים לשירותי הרשת של פלייסטיישן 3 ו-PSP נפגעו בעקבות הפריצה למערכות. החשש, שעדיין קיים, הינו שמידע שנגנב כולל שמות משתמש, סיסמאות, תאריכי ימי הולדת כתובות מייל ואף פרטי כרטיסי אשראי מלאים.

מהחברה נמסר בסוף השבוע האחרון כי תחדש את שירותיה המקוונים השבוע ותציע ללקוחותיה תוכן בחינם כפיצוי וכניסיון להחזיר את אלה שנטשו אותה - אולם, נראה כי צעדים אלה יעוכבו עכשיו. מנכ"ל החברה, סוני קאזאו היראי ושלל בכיריה, התנצלו בפומבי על התקרית החריגה בסוף השבוע האחרון.