גיל הזהב: זוג פנסיונרים בני 80 זכו בלוטו ב-28 מיליון שקל

לרגל חגיגות 60 שנות נישואים העניק הבעל לאשתו מתנה מקורית - זכייה בלוטו ■ "בדקתי את הטופס בלי משקפיים והחמצתי מספר, הייתי בטוח שזכינו רק ב-12 אלף שקל"

רק היום (ה') התגלה הזוכה המאושר בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי: הזוכים המאושרים, פנסיונרים תושבי הצפון בשנות ה-80 לחייהם, הורים ל-4 ילדים ו-7 נכדים.

הזוכה המאושר שמילא את הטופס סיפר: "בדקתי את הטופס בלי משקפיים והחמצתי מספר, הייתי בטוח שזכינו ב-5 מספרים והמספר הנוסף. מיד קראתי לאשתי וסיפרתי לה שזכינו ב-12 אלף שקל.

"היא התרגשה מאוד ומיד ביטלה את דבריי ואמרה, לא יכול להיות שזכינו בכל-כך הרבה כסף, בטוח שלא בדקת טוב, תבדוק שוב. הרכבתי את משקפי ובדקתי שוב - ופתאום גיליתי שיש לי בטופס את כל המספרים ולא רק 5 והנוסף. אמרתי לאשתי, את זוכרת שאתמול סיפרתי לך שיש זוכה יחיד בלוטו ב-28 מיליון שקל? אז כנראה שאנחנו אלה הזוכים".

לדבריו, "התרגשנו מאוד ושיתפנו בכך את הילדים, לא האמנו שנזכה ועוד בסכום כל-כך גדול. אני ממלא לוטו כבר 40 שנה, במהלך כל השנים מילאתי באמצעות מספרים שלי (טופס ידני), וזו הפעם הראשונה שמילאתי בשיטת הלוטומט. זו ההוכחה עבורי שהמכונה ניצחה את האדם".

זוג הפנסיונרים המאושר עדיין לא בטוחים מה יעשו בכסף, אבל ברור להם שכל נכדיהם יהיו מסודרים כלכלית. "הזכייה היא יותר בשבילם, אנחנו נוכל ליהנות מהזקנה שלנו עד כמה שרק ניתן".

לדברי הזוכה, "השנה אנו חוגגים 60 שנות נישואים, והרגשתי צורך עז להעניק לאשתי מתנה ייחודית ומקורית, אבל אף אחד מאיתנו לא האמין שהמתנה תהיה כל-כך יוצאת דופן במקוריות שלה".