חברת הליסינג אופרייט ליס משיקה קמפיין בהשקעה של מיליון שקל

הקמפיין, בכיכובו של השחקן שלומי קוריאט, עלה בתחנות הרדיו של קול ישראל, בעיתונות הכתובה ובאינטרנט תחת הכותרת "הקומבינה"

חברת הליסינג אופרייט ליס עלתה בקמפיין פרסומי נרחב תחת הכותרת "הקומבינה".

הקמפיין עלה בתחנות הרדיו של קול ישראל, בעיתונות הכתובה ובאינטרנט, בהשקעה של מיליון שקל.

את הקמפיין ברדיו מוביל השחקן שלומי קוריאט ("אבי הטחול" מהסדרה "הבורר" וזוכה התוכנית "רוקדים עם כוכבים").

ה"קומבינה" של אופרייט ליס מאפשרת ללקוחות לרכוש רכב יד ראשונה מליסינג בשיטת "הכול כלול" - גם מימון אטרקטיבי, גם אחריות, גם מחיר מוזל וגם ביטוח מתנה.

נעם רזי, סמנכ"ל השיווק של אופרייט ליס יד ראשונה, מסר: "החלטנו לצאת במבצע אטרקטיבי שיקל על הלקוחות לרכוש רכב מיד ראשונה. לאחר שביצענו מחקרים וקבוצות מיקוד גילינו כי הלקוחות מעדיפים היום לרכוש רכב בתשלומים מבלי להעיק יותר מדי על חשבון הבנק שלהם. כמו כן, מצאנו כי הלקוחות מעדיפים לקבל את הרכב כשהוא ערוך ומוכן עם אחריות ועם ביטוח, כלומר - שיטת שלם וסע".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988