תוצאות ביניים מוצלחות לתרופת כן פייט לטיפול בסרטן כבד

החברה מציגה הבוקר תוצאות מוצלחות בניסוי קליני שלב I/II ■ המנכ"לית פנינה פישמן: "החברה תמשיך לפתח את תרופת ה-CF102 לטיפול בסרטן ראשוני של הכבד"

כן פייט , העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות, מחלות עיניים ומחלות כבד, הודיעה היום (ד') לבורסה על תוצאות ביניים מוצלחות בניסוי קליני שלב I/II בתרופת ה-CF102 לסרטן הכבד.

הניסוי נערך באוכלוסיה של 18 חולים, כאשר מטרת הניסוי הראשונית הייתה לבדוק את הפרופיל הבטיחותי של התרופה תוך שימוש במינונים שונים וכן את רמת התרופה בדם. המטרה השניונית של הניסוי היתה לבחון אינדיקציה ליעילות.

תוצאות הביניים מצביעות כי מטרות הניסוי הושגו במלואן: הפרופיל הבטיחותי של תרופת ה-CF102 נמצא מרשים ביותר באוכלוסיית חולים עם גידול ראשוני של הכבד הסובלים משחמת הכבד בדרגה ראשונה ושנייה. בנוסף, תוצאות הביניים מצביעות על תוחלת חיים חציונית של 8.1 חודשים, שהינה משמעותית לאור העובדה שה-CF102 ניתנה כקו שני של טיפול למרבית החולים בניסוי וכן לחולים עם שחמת כבד בדרגה מתקדמת.

עוד מעדכנת החברה כי היא ממשיכה לעקוב אחר החולים שעדיין מטופלים בתרופה ותפרסם תוצאות סופיות של הניסוי בשלב מאוחר יותר.

פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית כן פייט, מסרה כי "אנו מרוצים מאוד מהעובדה שתוצאות הניסוי הושגו במלואן בחולי סרטן ראשוני של הכבד. התוצאות המרשימות שהתקבלו בניסוי זה מובילות למסקנה כי החברה תמשיך לפתח את תרופת ה-CF102 לטיפול בסרטן ראשוני של הכבד".