הגידול בהכנסות ובמספר המנויים לא הגיע לשורה התחתונה של yes

עם הכנסות של 406 מיליון שקל, עלייה של 3.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, החברה רושמת הפסד של 73 מיליון שקל - לעומת הפסד של 8 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל

‎‎חברת שידורי הלוויין ‏yes‏ מצליחה להשתפר בהכנסות וב-‏EBITDA‏, להגדיל את מספר המנויים וההכנסה החודשית הממוצעת ללקוח (‏ARPU‏), אך עדיין השורה התחתונה נשארת הבעיה העיקרית שלה.

עם הכנסות של 406 מיליון שקל, עלייה של 3.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, החברה רושמת הפסד של 73 מיליון שקל - לעומת הפסד של 8 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל.

כתוצאה מההפסדים שצברה ‏yes‏ במהלך פעילותה, הגירעון בהון שלה מגיע לכ-3.5 מיליארד שקל, אולם היא עומדת באמות-המידה הפיננסיות שנוגעות לחוב שגייסה. ה-‏EBITDA‏ (רווח תפעולי לפני פחת והפחתות) עלה ב-6.1% לסך של 130 מיליון שקל. ‏

העלייה בהכנסות ‏yes‏ מוסברת בין היתר בגידול במכירת ערוצי פרימיום ובגידול במספר המנויים, שעלה ב-1.6% ל-580 אלף. ה-‏ARPU‏ עלה ב-2.2% ל-234 שקל.

"2011 צפויה להיות שנה רצופת אתגרים ומשימות, ואין לי ספק שנמשיך להוכיח את יכולותינו בכל התחומים ולהביא ללקוחות את חוויית הצפייה הטובה והמתקדמת ביותר", אמר מנכ"ל ‏החברה‏, רון אילון.

בעלי המניות ב-‏yes‏ הם יורוקום של שאול אלוביץ' עם 50.2%, ובזק עם 49.8%. ‏