אחרי הפריצה: סוני חידשה שירותי הרשת בארה"ב ובאירופה

סוני חידשה את הפעילות בארה"ב ובאירופה לאחר השבתה של יותר מ-3 שבועות בעקבות שתי הפריצות למאגריה ■ במהלך הפריצות נגנב מידע על יותר מ-100 מיליון משתמשים

סוני חידשה את הפעילות באופן חלקי בשירותי הרשת המקוונים שלה בארה"ב ובאירופה, לאחר השבתה של יותר משלושה שבועות, בעקבות שתי הפריצות למאגריה שבוצעו בחודש האחרון.

חידוש הפעילות כולל את מחלקת משחקי הרשת, שירותי הצ'אט והורדת מוזיקה. בכוונתה של ענקית הטכנולוגיה לחדש את השירותים עבור משתמשיה באסיה, בקרוב מאד. כמו כן, הודיעה סוני כי תשיב לפעילות מלאה את כלל שירותיה ברשת, עד סוף החודש הנוכחי.

יצרנית קונסולת הפלייסטיישן השהתה את שירותי הרשת המקוונים שלה לכלל משתמשיה ב-20 באפריל, לאחר שמאגריה הותקפו על ידי האקרים. נראה כי במהלכן של שתי פריצות, נגנב מידע על יותר מ-100 מיליון משתמשים, מה שהופך את המקרה לאירוע הגניבה ברשת השני בהיקפו בכל הזמנים.

בהמשך לאירועי הפריצה, פרסם יו"ר סוני הווארד סטינגר, התנצלות פומבית והציע לכלל לקוחותיה בארה"ב המשתמשים בשירותי הרשת שלה כי יוכלו לקבל שירותי הגנת רשת בחינם למשך שנה.

ההודעה המדוברת מגיעה בהמשך להודעתה של סוני על פריצה נוספת לרשת שלה בשבוע שעבר, במסגרתה דלף מידע על 25 מיליון חשבונותיהם של לקוחותיה ברשת. זאת, בנוסף לפריצה עליה דיווחה לפני שבועיים, במסגרתה נגנב מידע על 77 מיליון משתמשי קונסולת פלייסטיישן 3. מנהליה של סוני התנצלו על הפריצה הראשונה, ועכשיו נראה כי התגובה על הפריצה השנייה, בעיצומה.