עלייה של 20% ברווח של אפריקה תעשיות ל-21 מיליון שקל

הכנסות החברה זינקו ב-36% ל-558.8 מיליון שקל ■ איזי כהן: "אפריקה ישראל תמשיך לתמוך בתנופת העשייה של מנהלי החברה להמשך השבחת ערך לבעלי המניות"

אפריקה תעשיות , זרוע התעשייה של קבוצת אפריקה ישראל, סיכמה הלילה (ב') את הרבעון הראשון של 2011 עם זינוק של כ-36% במכירות לכ-558.8 מיליון שקל בהשוואה למחזור מכירות של כ-410.1 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2010. החברה מסבירה את העלייה במכירות הן מגידול כמותי במכירות מגזר הפלדה ומגזר הקרמיקה והן מעלייה במחירי הפלדה.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-121.6 מיליון שקל (שיעור של 22% מהמחזור), בהשוואה לרווח גולמי של ב-89.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה רשמה החברה עלייה של כ-20% ברווח הנקי לכ-21 מיליון שקל.

אברהם נובוגרוצקי (נובו), מנכ"ל החברה, אמר כי "הרבעון הראשון של שנת 2011 התאפיין בפעילות ענפה בקבוצה והמשך צמיחה חדה בכל מדדי הרווחיות. במהלך הרבעון יישמה אפריקה תעשיות את האסטרטגיה של החברה המושתתת על פיתוח עסקי מואץ, שיתרום לצמיחה עתידית הן, מפעילות שוטפת והן, בבחינת כיווני אפיקי השקעה חדשים וזאת, מתוך מטרה להציף ערך לבעלי המניות".

איזי כהן, יו"ר החברה ומנכ"ל אפריקה ישראל הוסיף עוד: "אפריקה תעשיות ממשיכה בתנופת ההשקעות, בגידול בפעילות וגידול ברווחיות החברות בארץ ובחו"ל. אפריקה ישראל תמשיך לתמוך בתנופת העשייה של מנהלי החברה להמשך השבחת ערך לבעלי המניות".