מכבי ת"א במו"מ עם ערוץ הספורט לשידור הליגה האדריאטית

מדובר על עונה הכוללת 26 משחקים, לא כולל פיינל פור, שאמורים להתקיים בימי שבת ■ ההערכות הן כי זכויות השידור עשויות להימכר עבור סכום גבוה מ-500 אלף דולר לעונה

במסגרת ההכנות לקראת הצטרפות אפשרית לליגה האדריאטית, מנהלת מכבי תל-אביב משא-ומתן עם ערוץ הספורט לשידור המשחקים.

מדובר על עונה הכוללת 26 משחקים, לא כולל פיינל פור, שאמורים להתקיים בימי שבת. ההערכות הן כי זכויות השידור עשויות להימכר עבור סכום גבוה מ-500 אלף דולר לעונה.

שיתוף-הפעולה בין מכבי תל-אביב לערוץ הספורט הוא טבעי, לאור העובדה שאודי רקנאטי, המחזיק בין היתר בבעלות בערוץ הספורט, מחזיק גם בכשליש מהבעלות בקבוצת הכדורסל.

ערוץ הספורט יוכל גם ליהנות מהעובדה שעל הליגה האדריאטית אין רגולציה המחייבת אותה להיות משודרת בערוצים פתוחים, מה שיאפשר לשבץ אותה בערוצי הלייב.

המשחקים בשבת יכולים גם לסייע לערוץ להרחיב את רצועת השידורים החיים ביום שבת, שנכון לעונה הנוכחית נשלטת באופן כמעט מוחלט בידי חברת צ'רלטון.

בגלל האדריאטית: מכבי עשויה להעלות את מחירי המנויים לעונה הבאה

בעיה אחת שיש למכבי תל-אביב בעניין השידורים בשבת היא עם משחקי ליגת העל בכדורסל. מינהלת הליגה משדרת משחק אחד מדי שבת, מיד אחרי יציאת השבת, כך שעל מנת למנוע התנגשות מכבי תוכל לשחק לא לפני השעה 21:00.

את משחקי החוץ שלה באדריאטית מעוניינת מכבי לשחק כמה שיותר מוקדם, בשעות אחר-הצהריים, על מנת להספיק ולחזור לארץ בשעה סבירה ולא לאבד עוד לילה אחד מחוץ לישראל.

בערוץ הספורט ובמכבי תל-אביב סירבו להגיב.