בגלל האדריאטית: מכבי ת"א עצרה שיווק המנויים כדי להעלות מחירים

רק לפני כחודש פרסמה מכבי מכתב לאוהדים שבו ציינה כי "המחירים לא יעלו"; כעת החליטה הנהלת הצהובים להקפיא את מכירת המנויים לעונה הבאה לטובת העלאת מחירים של כ-7%

ההחלטה בעניין ההשתתפות של מכבי ת"א בליגה האדריאטית עדיין לא התקבלה באופן רשמי, אבל כבר עכשיו מתחילות להתברר חלק מההשלכות למהלך הצפוי. אחרי שב-10 באפריל פרסמה מכבי ת"א בכדורסל מכתב על פתיחת מכירת המנויים לעונת 2011/12, החליטה הנהלת הקבוצה לעצור את המכירה ולעדכן את המחירים כלפי מעלה בשל ההחלטה שאמורה להתקבל בעניין ההצטרפות לליגה האדריאטית.

לאוהדי הקבוצה שהתקשרו למחלקת המכירות של המועדון נאמר ש"מכירת המנויים הופסקה בשלב זה, והצפי הוא להעלאת מחירים של כ-7% על המחיר הנוכחי". עם זאת, בסביבת המועדון טוענים כי העלאת המחירים תבוא לידי ביטוי רק בביטול ההנחה הקבועה, של כ-10%, שניתנת מדי שנה לאלו שמחדשים את המנוי עד סוף חודש יוני.

במכתב שעליו חתום יו"ר המועדון שמעון מזרחי לאוהדי הקבוצה מהחודש שעבר, מציין מזרחי כי "לאחר התייעצות ושיקול דעת החלטנו בהנהלת המועדון שלא להעלות את מחירי המנוי המשולב לעונת 2011/12 ולהשאיר את המחירים בעינם, בהתחשב בכם אוהדים יקרים וכהוקרה על האמון הרב שהנכם מקנים לנו" (למכתב המלא והמקורי - לחצו כאן).

אלא שלאור ההתפתחויות והעובדה שמשחקי הליגה האדריאטית יוסיפו עוד כ-13 משחקי בית בהיכל נוקיה, מה שיעמיד את כמות המשחקים הרשמיים בהיכל על כ-40, התקבלה החלטה לעדכן את מחירי המנויים.

מחירי המנויים לעונה הבאה היו אמורים לנוע בין 1,200 שקל ל-5,650 שקל. ההכנסות ממכירת כרטיסים ומנויים הוא סעיף ההכנסה העיקרי של מכבי ת"א והוא נאמד ביותר מ-30 מיליון שקל בעונה, לא כולל את תאי הצפייה.

במכבי תל אביב סירבו להגיב לדברים.