בשורות טובות לחובבי הג'אז: Return to forever מגיעים לישראל

ההרכב יגיע להופעה חד-פעמית בישראל שתתקיים ב-1 באוגוסט באמפי קיסריה ■ מדובר בסיבוב העולמי הראשון מזה 3 שנים של הלהקה ■ הופעות שכבר התקיימו באוסטרליה וניו-זילנד זכו לביקורות נלהבות

חגיגה לחובבי הג'אז המקומיים. הרכב העל Return to forever, הכולל את הקלידן צ'יק קוריאה, הבסיסט סטנלי קלארק, המתופף לני ווייט, הכנר ז'אן לוק פונטי והגיטריסט פרנק גמבלה מגיע להופעה חד פעמית בישראל שתתקיים ב-1 באוגוסט באמפי קיסריה במסגרת סיבוב הופעות עולמי.

מדובר בגלגול רביעי של ההרכב, אותו הקימו בתחילת שנות ה-70 קוריאה, ווייט וקלארק, כל אחד מהם כבר נחשב אז למוזיקאי מוביל ופורץ דרך בתחומו.

בהופעה ינגנו החמישה ממיטב הרפרטואר המוכר מאלבומי Return to forever ומשלב אלמנטים של ג'אז, רוק ופיוז'ן, כולל היצירה המזוהה איתם ביותר: "Hymn of the Seventh Galaxy". כמו כן יבצעו החמישה קטעים מאלבומי סולו שלהם.

מדובר בסיבוב העולמי הראשון מזה 3 שנים של הלהקה, והופעות שכבר התקיימו באוסטרליה וניו זילנד זכו לביקורות נלהבות.

צ'יק קוריאה, שכבר הופיע בישראל אינספור פעמים, מסר בתגובה לסיבוב ההופעות החדש: "בגרסה הנוכחית של ההרכב נרצה לנגן יותר מהמוזיקה המוכרת שלנו, אבל עם טוויסט חדש. כבר יש לי כמה רעיונות לגבי עיבוד מחודש של היצירות, וכמובן נוכחותו של ז'אן לוק פונטי תעניק סאונד אחר לגמרי".

מכירת הכרטיסים להופעה של Return to forever החלה היום (ה-17 בחודש) במשרדי הדרן. המחירים נעים בין 299 ל-549 שקלים.