מנכ"ל ורינט מתברג בצמרת מקבלי השכר: 1.5 מ' ש' בחודש

דן בודנר קיבל אשתקד שכר בסיס שנתי של 2.2 מיליון שקל ■ המרכיב העיקרי בחבילת התגמול שלו הן מניות חסומות בשווי 3.5 מיליון שקל

החברות הציבוריות הנסחרות בשוק ההון המקומי סיימו להגיש את דוחותיהן השנתיים, ורובן חשפו את עלויות השכר של בכיריהן. מקבילותיהן הישראליות שנסחרות בשוק ההון האמריקני, עדיין יכולות להגיש את דוחותיהן השנתיים (עד סוף מאי), ואחת מהן, ורינט שמה - שמדווחת כאמריקנית ולפיכך חושפת את עלויות השכר של בכיריה - הגישה אתמול את כתב ההצבעה (Proxy), בו נחשפות עלויות השכר של המנכ"ל הוותיק שלה, דן בודנר.

בודנר, כך מסתבר, קיבל אשתקד חבילת שכר שעלותה הכוללת עמדה על 4.9 מיליון דולר או 18.3 מיליון שקל. עלות זו הופכת את בודנר לאחד ממקבלי השכר הבכירים במשק הישראלי, ומדרגת אותו בין עשרת מקבלי השכר הגבוה ביותר של השנה שעברה.

עלות שכרו החודשית של בודנר עמדה אשתקד על 1.5 מיליון שקל בקירוב, וזאת לעומת עלות של 627 אלף שקל "בלבד" נכון לשנת 2009. השנה הפיסקלית של חברת ורינט - המספקת פתרונות לאנליזה אוטומטית של הקלטות וידיאו וקול - מסתיימת בסוף ינואר. בודנר (52), מכהן בתפקידו הנוכחי מזה 16 שנה, ונחשב לאחד המנכ"לים המוערכים בארץ. ורינט נסחרת כרגע לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר - עלייה של 28% בשנה האחרונה.

מהתפלגות רכיבי השכר של בודנר עולה כי שכר הבסיס שלו עמד אשתקד על 638 אלף דולר בקירוב לעומת 600 אלף דולר בשנה קודמת (העלאת שכר בשיעור של 6.3%). כמו כן, קיבל בודנר בונוס במזומן בשווי של 714 אלף דולר בקירוב. אך המרכיב העיקרי בחבילת התגמול של בודנר הוא חבילה של מניות חסומות בשווי של 3.5 מיליון דולר שקיבל אשתקד (ראו טבלה).

לפי המסמך, בשלוש השנים האחרונות קיבל בודנר עלות שכר בשווי כולל של 9.7 מיליון דולר, שהם כ-34 מיליון שקל.

עלויות השכר של בכירי ורינט
 עלויות השכר של בכירי ורינט