גזית גלוב: מידרוג מעלה את דירוג האשראי לרמה של Aa3

עם אופק יציב ■ "שיפור ביחסי האיתנות בשנים

גזית גלוב מדווחת היום כי חברת הדירוג מידרוג, חברת בת של Moody's, החליטה לעלות את דירוג האשראי של החברה מ- A1 לרמה של Aa3. דירוג זה, על פי המתודולוגיה של מידרוג קובע כי התחייבויותיה של גזית גלוב הן מאיכות גבוהה וכרוכות בסיכון אשראי נמוך מאוד.

בין היתר, מידרוג מציינת בדו"ח הדירוג שלה את הנקודות הבאות: שיפור ביחסי האיתנות בשנים האחרונות בשל חיזוק בסיס ההון ושיפור במבנה המאזן, שיפור משמעותי בנזילות ובגמישות הפיננסית, מצבת נכסים איכותית בולטת אשר הפגינה יציבות בעת המשבר הפיננסי האחרון, אסטרטגיה מימונית סולידית יחסית אשר כוללת גידור סיכוני ריבית ומטבע באופן ניכר ביחס להיקף ולאופי פעילותה. במוסף, החברה נהנית משדרת ניהול ושליטה עמוקה, בעלת ניסיון וותק אשר הינה בולטת לעומת חברות מדורגות אחרות.

רוני סופר, מנכ"ל גזית גלוב מסר: "דירוג האשראי של החברה היה מאז ומתמיד בראש סדרי העדיפות של הנהלת החברה. פעלנו תמיד לכך שהמבנה הפיננסי של החברה יהיה חזק, עם גמישות מקסימאלית ויתרות נזילות גבוהות. האסטרטגיה הזו הוכיחה את עצמה לאורך המשבר הפיננסי העולמי בשנים 2008 ו-2009 והיא שאפשרה לנו להמשיך בפיתוח עסקינו, הגדלת הפיזור תוך שמירה על מיקוד עסקי במקביל לשיפור עלות החוב וההון של החברה והפיכתנו לשחקן גלובאלי מוביל בתחום מרכזי המסחר."