שטראוס-קאהן שכר מ'המאדאם ממנהטן' יצאנית ב-1,200 דולר

דיוויס: "הוא רצה נערה אמריקנית מהמזרח התיכון בעלת פנים רעננים. נערת הליווי שפגשה אותו בינואר 2006 התלוננה כי שטראוס-קאהן היה קשוח ועצבני וכי היא אינה רוצה לפגוש אותו שוב"

העלילה מסתבכת: ה"דיילי טלגרף" הבריטי דיווח היום (ה') כי יו"ר קרן המטבע הבינלאומית (IMF) הפורש, דומיניק שטראוס-קאהן, שכר את שירותיה של קריסטין דיוויס, הידועה גם בשמה "המאדאם ממנהטן", אשר נודעה כמי שסיפקה גם שירותי זנות לתובע הכללי של ניו-יורק לשעבר, אליוט שפיצר, פרשה שהובילה להתפטרותו.

המאדאם אמרה כי בשנת 2006 סיפקה הסוכנות את שירותיה של נערת ליווי לשטראוס-קאהן בעת שזה היה המועמד לנשיאות של המפלגה הסוציאליסטית בצרפת, והוסיפה כי אותה הבחורה התלוננה על "התנהגותו האגרסיבית". לדבריה, "הוא היה קליינט של הסוכנות שלי. כאשר גבר מנצל אישה אני לא מגנה יותר על זהותו".

דייוויס בת ה-35, אשר טוענת כי יש לה רשימה ארוכה של קליינטים ידועים, אמרה כי שטראוס-קאהן התקשר אליה ישירות לטלפון הסלולרי ושילם 1,200 דולר במזומן בעבור בילוי של שעתיים במלון. "הוא רצה נערה אמריקנית מהמזרח התיכון בעלת פנים רעננים. נערת הליווי שפגשה אותו בינואר 2006 התלוננה כי שטראוס-קאהן היה קשוח ועצבני וכי היא אינה רוצה לפגוש אותו שוב".

כ-9 חודשים לאחר מכן, בספטמבר 2006, כאשר הגיע שטראוס-קאהן לניו-יורק לכנס שאירח ביל קלינטון, טוענת המאדאם כי היא שלחה אליו נערת ליווי ממוצא ברזילאי, אשר דיווחה גם היא כי הוא היא "קשוח" וביקשה ממנה שלא תשלח אליו עוד בחורות.

נזכיר כי בשנת 2008 נכלאה המאדאם באשמה לשידול לזנות, ואז פירסמה את שמו של שפיצר כאחד מלקוחותיה, מה שהוביל את שפיצר להתפטר מתפקידו.

נציין כי היום התפטר שטראוס-קאהן מתפקידו כיו"ר קרן המטבע הבינלאומית בעקבות החשדות נגדו על ניסיון אונס החדרנית במלון סופיטל.

"אני מכחיש בתוקף את ההאשמות שמופנות נגדי", מסר אמש (ד') שטראוס-קאהן בהתייחסו לאירועים. "אני מעוניין להגן על המוסד הזה (קרן המטבע), אותו שירתתי בכבוד ומסירות, ובמיוחד - אני מעוניין להקדיש את כל כוחי, זמני ומרצי כדי להוכיח את חפותי", דברי שטראוס-קאהן.

נזכיר כי רק אתמול דווח כי החדרנית אשר האשימה לפני מספר ימים את שטראוס-קאהן בניסיון לאונס ולתקיפה מינית, מתגוררת זה מספר שנים בדירות המיועדות לנשאי וחולי איידס בניו-יורק.