צפו בתמונות: רכבי יונדאי חסכוניים בדלק - בכ-105 אלף ש'

אולי בשל קשיי האספקה המתקרבים של היפנים, הקוריאנים משדרגים את ההיצע שלהם בישראל: דגמים חסכוניים ומוזלים של היונדאי I30, שברולט מתכוננת לקראת ה"סוניק" החדשה

אולי בשל קשיי האספקה המתקרבים של היפנים, לוחצים הקוריאנים על הגז ומשדרגים את ההיצע שלהם בישראל. כלמוביל יבואנית יונדאי הכריזה היום (א') על הרחבת היצע הדגמים של סדרת ה-I30 עם ארבעה דגמים ידניים חדשים.

שני דגמים בגרסת האצ'בק וסטיישן - מצוידים במנוע 1.4 ליטר, תיבת הילוכים ידנית ומערכת "עצור-סע" שמכבה ומתניעה את המנוע אוטומטית בעת עצירה לטובת חיסכון משמעותי בדלק. מחיריהם עומדים על כ-105 אלף שקל להאצ'בק ו-107 אלף שקל לסטיישן.

שני הדגמים הנוספים מצוידים במנוע ה-1.6 ליטר המוכר אך עם תיבה ידנית, ותצרוכת חסכונית יותר, במחירים של 107 ו-109 אלף שקל בהתאמה. במקביל הודיעה החברה כי בקרוב תשווק ה-I25 בגרסה ידנית.

ביולי אמורה יונדאי לשווק בישראל גם את הדור החדש של ה"אלנטרה" שייקרא I35. הרכב גדול יותר מה-I30 ויצויד במנוע 1.6 ליטר בהספק של כ-130 כ"ס ובתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות.

במקביל הודיעה UMI על כוונתה לשווק החל מהקיץ את מחליפת השברולט "אביאו" שתשווק בישראל תחת השם "סוניק". המכונית תשווק כבר בשלב הראשון בגרסת סדאן ובגרסת האצ'בק ותצויד במנועים בנפח 1.4 ו-1.6 ליטר ובתיבות אוטומטיות בנות 6 מהירויות.