בכיר נוסף פורש ממשרד האוצר: אודי ניסן מסיים תפקידו

פרישתו של ניסן מצטרפת לפרישתם של החשב הכללי שוקי אורן ומנהל רשות המסים יהודה נסרדישי ■ ניסן יעסוק במחקר אקדמי במהלך שנת הצינון

אחרי יהודה נסרדישי ושוקי אורן - עוד בכיר פורש ממשרד האוצר: אודי ניסן, הממונה על התקציבים באוצר, הודיע היום (א') כי יפרוש מתפקידו בעוד כחודשיים, לאחר שנתיים בלבד בתפקיד. במהלך שנת הצינון ניסן יעסוק במחקר אקדמי "באחת האוניברסיטאות המובילות בעולם", לפי האוצר.

ניסן היה הראשון בתפקידו שהוביל את התקציב הדו-שנתי מ-2009. הוא היה שותף בקידום הרפורמה בהשכלה הגבוהה, רפורמה צרכנית בשוק התקשורת ובענף הסלולר, חוק ששינסקי להגדלת הכנסות המדינה מתגליות הגז, רפורמה בחוק לעידוד השקעות הון, העלאת גיל הפרישה מצה"ל וסיכום התקציב והתכנית הרב-שנתית להעברת בסיסי צה"ל לנגב.

"לניסן ולאגף התקציבים היה חלק משמעותי בהתמודדות מול המשבר הגלובלי ובעיצוב תקציב המדינה הדו-שנתי המלא והתוכנית הכלכלית לשנים 2011-2012", אמר בתגובה שר האוצר יובל שטייניץ. "ניסן היה שותף חשוב בגיבוש המדיניות הכלכלית של הממשלה, מדיניות ששמה דגש על הגדלת ההשקעה בחינוך וביצירת מקומות תעסוקה לצד הצרכים הביטחוניים תוך שמירה על מסגרות התקציב. אני מודה לו מאוד על עבודתו היוצאת מן הכלל ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".