הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.6 מיליון שקל

חגיגות ה-60 להיווסדו של מפעל הפיס נותנות למוסד הוותיק סיבה לפרסם - ובגדול

מפעל הפיס ממשיך בחגיגות 60 שנה להיווסדו, וכראוי למותג בסדר גודל שכזה, מדובר בהפגנת עוצמה פרסומית שאינה מביישת שום חברה מסחרית ישראלית.

הקמפיין של מפעל הפיס נשען על מליצי יושר המבטאים את ערכי הנתינה שכה חשוב למפעל הפיס להיות מזוהה עימם, והראשון הוא ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, הנהנה ביחד עם תושבי עירו מבנייתו של היכל הפיס שיוכל לאכלס עד 11 אלף איש.

מליצי יושר נוספים הם התלמיד עמית טנא מבית-הספר על-שם אילן רמון שהוקם במימון מפעל הפיס, הדר אוסדון וחלי מרסיאנו שפועלות למען הקהילה באמצעות מלגת לימודים שקיבלו ממפעל הפיס ועוד.

הסלוגן המלווה את הקמפיין המרשים הזה הוא "כבר 60 שנה בשביל הקהילה", ומשרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

ובכל זאת, את הכסף לתרומות צריך להביא מאיפשהו, ולכן בלוטו של מפעל הפיס מפרסמים השבוע את השינוי שעשו, ומעתה מנחשים משחק אחד חזק מתוך 7 - מה שאמור להגדיל את הסיכוי לזכייה.

חברת הוט בולטת השבוע במקום השני בטבלת המותגים המושקעים, עם קמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי לסדרה המסקרנת "ילדי ראש הממשלה" בכיכובו של רמי הויברגר. הוט, שנחה לרגע מפרסום חבילות הטריפל, חוזרת להתמקד בתוכן איכותי ובסדרות מקור - ואפילו מעלה קמפיין אינטרנטי קטן לסדרה "ינשופים" בערוץ 8.

אז את חצי הגמר לא צלחנו, ודנה אינטרנשיונל שלנו בחוץ, מה שלא מפריע למשרד התמ"ת להמשיך עם קמפיין "מהיום קונים כחול-לבן כי זה אנחנו", בכיכובה של הזמרת הבינלאומית.

סופר-פארם נכנסת לחמישייה השבוע עם שלל רב של מבצעים מתחומים שונים המתבססים גם על אירוע GOOD LIFE FESTIVAL בנמל תל-אביב. אין ספק כי הקמעונאית הענקית לא מפספסת שום הזדמנות להתחבר לטרנדים של בריאות ולהמשיך למצב את עצמה כאטרקטיבית בגיזרת המחיר באווירה של בינלאומיות.

המותגים המושקעים

1. מפעל הפיס - 1,618,169 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. הוט - 1,597,667 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. משרד התמ"ת - 1,033,967 שקל - באמצעות לפ"ם

4. סופר-פארם - 1,099,296 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. לוטו - 1,045,963 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 13-19/5/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.