כרמל וסקויה השקיעו 6.5 מיליון ד' בסטארט-אפ פרסונטיקס

הטכנולוגיה שמפתחת פרסונטיקס מאפשרת פנייה יזומה של הלקוח לבקשת שירות או פנייה יזומה על-ידי הבנק למטרות שיווק ומתן אינפורמציה

קרנות ההון סיכון כרמל ונצ'רס וסקויה קפיטל השקיעו 6.5 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון של הסטארט-אפ פרסונטיקס (Personetics). פרסונטיקס הוקם על ידי דוד סוסנה ודוד גוברין, ממייסדי חברת אקטימייז, שנמכרה לנייס.

כספי הגיוס ישמשו את פרסונטיקס להמשך פיתוח הטכנולוגיה שלה ולהקמת מערכי פיתוח עסקי, שיווק ומכירות. פרסונטיקס הוקמה בשנת 2010 והיא מפתחת את מערכת ה-Personetics Digital Banker, המייעלת את תהליכי השירות ומשפרת את שביעות רצון הלקוח בקשר שלו עם המוסד הפיננסי. מטרת הסטארט-אפ הינה לאפשר לגופים פיננסיים להגיב במהירות לשינויים בהתנהגות לקוחותיהם, ערוצי התקשורת המועדפים עליהם ורמת השירות לה הם מצפים.

הטכנולוגיה שמפתחת פרסונטיקס מאפשרת פנייה יזומה של הלקוח לבקשת שירות או פנייה יזומה על ידי הבנק למטרות שיווק ומתן אינפורמציה. עם קבלת הפניה, מריצה המערכת אלגוריתם אנליטי אשר באמצעות ניתוח נתוני המצב, מייצר דיאלוג אישי אוטומטי המותאם ללקוח ולנושא הרלוונטי. האינפורמצייה הפרטנית ונתוני המידע הרלוונטיים מעובדים באופן רציף ומאפשרים את המשך הדיאלוג עד לסגירת הנושא ופתירתו.

"הפתרון של פרסונטיקס מספק מענה לאחד האתגרים החשובים ביותר שאיתם מתמודדת תעשיית הפיננסים: מתן שירות מעולה ללקוח באופן חסכוני", אמר שמיל לוי, שותף מנהל בסקויה. "החלטנו להשקיע בפרסונטיקס עקב הגישה המרעננת שלה להתמודדות עם אתגר זה, ובזכות הפלטפורמה הטכנולוגית הייחודית שפיתחה. אנו שמחים לעבוד בשותפות עם מייסדי פרסונטיקס, שמביאים עימם רקורד ארוך ומוצלח בתעשיית השירותים הפיננסיים".

אבי זאבי מכרמל ונצ'רס הוסיף כי "אנו מאמינים שפרסונטיקס פיתחה פתרון מהפכני שישנה את דרכי ההתקשרות של שירותים פיננסיים עם לקוחותיהם".