מריה שרייבר עשויה לקבל כ-100 מיליון דולר בגירושים עם שוורצנגר

‎‎שווי נכסי הזוג שוורצנגר נאמד ב-200 מיליון עד 400 מיליון דולר ■ ככל הידוע השניים חתמו בזמנו על הסכם ממון, אך מאחר שהיו נשואים 25 שנים, ייתכן כי להסכם לא יהיה משקל רב ‏

‎‎מריה שרייבר, אשתו של מושל קליפורניה והשרירן לשעבר ארנולד שוורצנגר, עשויה להרוויח יותר מ-100 מיליון דולר מן הגירושים של בני הזוג, מאחר שעל פי חוקי קליפורניה, הרכוש שלהם נחשב לרכוש משותף לכל דבר.

שווי נכסיהם של בני הזוג נאמד ב-200 מיליון עד 400 מיליון דולר. במידה שמריה תבחר לקחת את בעלה לבית משפט, כאשר לצידה תטען עורכת הדין הידועה לגירושין לאורה ווסר, היא עשויה לדלדל מאוד את הונו של בעלה הנוכחי.

שני בני הזוג חתמו ככל הידוע על הסכם ממון לפני נישואיהם ב-1986, אך מאחר שהם היו נשואים במשך 25 שנים, ייתכן שלהסכם לא יהיה משקל רב.

"בהסכמי ממון יש לעיתים סעיף שמכונה בעגת המקצוע 'סעיף שקיעת שמש', שאומר שהסכם הממון נועד להגן על נכסים במשך 15 עד 20 שנה, ואחר כך נישאר כנראה נשואים. סעיפים כאלו אינם שכיחים, אבל הם מקובלים יותר בהסכמים של סלבריטאים ולקוחות ידועים", אומרת ויקי זיגלר, עורכת דין ידועה שמתמחה בדיני משפחה, שהתראיינה לאתר הרכילות ההוליוודית האמריקני ‏HollywoodLife.com‏.

גם הודאתו של שוורצנגר שהוא קיים בעבר יחסים עם עובדת משק הבית מילדרד ביינה וכי הילד שלה, כיום בן 14, הוא בנו, עלולה לפגוע מאוד בסיכוייו להגן על הונו בבית משפט.

זיגלר ציינה שבהסכם הממון שנחתם בין קתרין זיטה-ג'ונס למייקל דגלאס צוין במפורש שייתכנו השלכות כספיות לתרחיש שלפיו אחד מבני הזוג בוגד בשני. בכל מקרה, בגידתו של שוורצנגר לא תיראה טוב בבית המשפט. מריה שרייבר תוכל לדרוש ממנו תמיכה גבוהה בילדים, כולל תמיכה זמנית עד להסדרת גירושיהם, מה שעשוי לשפר את מצבה אף יותר.