בנקאי שמרן? 72% מהבנקאים האמריקנים מנהלים רומן

82% מאלו שניהלו רומן עשו זאת עם קולגה זוטרה מהם ■ 26% מהבנקאים ניהלו רומן עם המזכירה שלהם ■ הסיבות: נשותיהם מזכירות להם את האמא, זה זול יותר מגירושים וכי הם יכולים

סקר מיוחד מצא כי 72% מהבנקאים האמריקנים הנשואים ניהלו רומן אחד או יותר מחוץ לנישואים. מתוך אלה שהיה להם רומן, ל-87% היה רומן עם קולגה. כך פורסם הערב (ג') ב-CNBC.

עוד נמצא בסקר כי 82% מהבנקאים ניהלו את הרומן עם קולגה זוטרה מהם. עם זאת, רק 26% מהבנקאים ניהלו רומן עם המזכירה שלהם. הסיבות לניהול הרומן מגוונות וכוללות בין היתר כי נשותיהם מזכירות להם את האמא, כי זה זול יותר מגירושים וכי הם יכולים.

לפי Here Is The City, החברה שביצעה את הסקר, הסיכוי שהבעל הבנקאי ינהל רומן גדול פי 4 מהסיכוי שבנקאית נשואה תעשה את אותו הדבר.

עם זאת, רומן ממוצע של בנקאי אמריקני נמשך 121 יום וכולל 4 מפגשים בלבד כאשר אחרי המפגש השלישי אין אינטראקציה מינית בין הצדדים. משך הרומן של הבנקאית ארוך יותר, נמשך 136 ימים בממוצע וכולל 31 פגישות, 25 מפגשים מתוכם בעלות אופי מיני.

הפערים בין הבנקאים לבנקאיות ממשיך גם ביום שאחרי: 34% מהגברים בלבד הודו כי חשו רגשות אשם בעקבות הרומן לעומת 71% מהנשים. בצד החיובי נציין כי רוב גורף מהבנקאים ניסו אחרי הרומן לשפר את מערכת היחסים עם בני הזוג.