מפעילת תוכנת המסרים המיידים פרינג גייסה 10 מיליון דולר

הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ': פרינג, שאחראית על תוכנת המסרים המיידים והשיחות הקוליות בסמארטפונים, השלימה סבב גיוס שלישי ■ החברה: ההכנסות השנתיות - 10 מיליון דולר

חברת פרינג גייסה 10 מיליון דולר, כך עולה מדיווח של הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ'. החברה שאחראית על תוכנת המסרים המיידים והשיחות הקוליות בסמארטפונים, הודיעה אתמול (ג') על סיום סבב הגיוס השלישי שלה, שישמש אותה להטעמת יישום שיחות הווידיאו במכשירים נוספים. פרינג עצמה לא דיווחה כמה כסף היא גייסה מהמשקיעים נורת' בריגד', פיטנגו ווריטאס.

בפרינג טוענים שההכנסות השנתיות שלהם עומדות על 10 מיליון דולר, כאשר הן מגיעות מפרסום ומשירות פרינג אאוט לשיחות קול טלפוניות. "בעזרת הזרקת הדלק מהמשקיעים שלנו ובאמצעות ההכנסות העצמאיות שלנו, פרינג תכפיל את הקצב בו היא עושה כיף ודרכים חדשות בהם אנחנו מתקשרים בכל פלטפורמה", אומר אבי שכטר, מייסד ומנכ"ל פרינג.

לפני מספר שבועות הוסיפה פרינג יכולת של שיחות ועידה בווידיאו בתוכנה שלה. מה שמאפשר למספר אנשים לנהל שיחה ולראות אחד את השני בו זמנית. תחום שיחות הווידיאו נחשב שוב לחם בעולם הסלולרי, לאחר שאפל נכנסה אליו לפני כשנה עם האייפון 4 שלה וגם האפשרות לנהל שיחות ועידה בווידיאו באמצעות תוכנת סקייפ במחשב.