נלי ובר-פלד מונתה לסמנכ"לית המדיה של חברת אלה תקשורת

ובר-פלד תנהל את התחום העסקי להרחבת עסקי הערוצים הנוכחיים של החברה ויצירת הזדמנויות חדשות בתחום הניו-מדיה הדיגיטלית, הפקות תוכן מקוריות וקידום מכירות

נלי ובר-פלד מונתה לתפקיד סמנכ"לית המדיה של חברת אלה תקשורת, העוסקת בתחום התוכן בישראל. בתפקידה האחרון כיהנה ובר-פלד בתפקיד בכיר במחלקה המשפטית והעסקית של חברת יוניברסל הבינלאומית. לפני תפקידה ביוניברסל כיהנה בתפקיד ב-Warner Bros.

במסגרת תפקידה החדש תנהל ובר-פלד את התחום העסקי להרחבת עסקי הערוצים הנוכחיים של החברה ויצירת הזדמנויות חדשות בתחום הניו-מדיה הדיגיטלית, הפקות תוכן מקוריות וקידום מכירות.

כמו-כן, ובר-פלד תפעל לחיזוק זהותם של מותגיה המבוססים של חברת צ'לוזון, המיוצגים על-ידי אלה תקשורת, הכוללים את ערוץ רומנטיקה, ערוץ ריאליטי, ערוץ JimJam וערוץ אקסטרים. בנוסף, במסגרת תפקידה תפעל ובר-פלד להרחבת ייצוג ערוצים נוספים, כמו למשל ערוץ בלומברג המיוצג בארץ על-ידי החברה.

אלה תקשורת החלה את דרכה לפני יותר משני עשורים. החברה מתמקדת בכל הקשור בייצוג ערוצים ותכנים בינלאומיים והחדרתם לשוק הישראלי. לחברה הסכמיים בינלאומיים לייצוג מותגי תוכן וחברות מדיה בינלאומיות מהמובילות היום את שוק התוכן והערוצים והתקשורת באירופה וארה"ב.

בין הערוצים שמייצגת החברה: ערוץ Extreme, ערוץ Reality (המדובב גם לשפה הרוסית), ערוץ הכלכלה Bloomberg, ערוץ הילדים JimJam וערוץ Zone Romantica, המשודר בשפה הרוסית. כמו כן מייצגת החברה בבלעדיות את תכני WWE בטלוויזיה ובסלולר.

עמי אלה, בעלים ומנכ"ל אלה תקשורת, מסר: "אני שמח לצרף את נלי לצוות אלה תקשורת ומשוכנע כי הרקע והניסיון המקצועי שלה, יחד עם מיקומה החזק והמבוסס של אלה תקשורת בשוק המקומי והבינלאומי, יתרום להצלחת לקוחותינו באופן משמעותי ולהצעדת החברה למחוזות חדשים".