צרות בצרורות: 12 נוסעי ספינה של האחים עופר נפצעו

הרשויות המקומיות בנמל גיברלטר אמרו כי ייתכן שהפיצוץ קרה כתוצאה מניצוץ שנגרם מעבודות ריתוך שבוצעו במיכל דלק סמוך לספינה Independence of the Seas

הצרות של האחים עופר באות בצרורות: היום דווח על פיצוץ שארע אתמול במיכל דלק בנמל גיברלטר שניצב בסמוך למקום בו עגנה ספינת התענוגות Independence of the Seas של חברת רויאל קריביאן בעת שהספינה התכוננה לצאת להמשך השייט ומרבית הנוסעים כבר עלו על סיפונה.

עד כה דווח על 12 נוסעים שנפצעו, 11 מהם מהעיר הבריטית ברייטון ונוסע אחד שוויצרי. הנוסעים שנפגעו בארוע סובלים מכוויות, חתכים ושברים בגפיים. על פי הדיווח הפצועים קיבלו טיפול ויוכלו להמשיך את חופשתם.

גם עובדי סיפון ושוטרים שהיו באיזור נפגעו בפיצוץ שארע בעת שהאוניה שנשאה באותה העת 3,634 נוסעים ועגנה בנמל גיברלטר המפריד בין הים התיכון לאוקיינוס האטלנטי. העשן הסמיך שהיתמר בשל הפיצוץ הוביל לדחייה של טיסות נכנסות לנמל התעופה של גיברלטר.

הרשויות המקומיות מסרו כי ייתכן שהפיצוץ קרה כתוצאה מניצוץ שנגרם מעבודות ריתוך שבוצעו במיכל הדלק.

דובר רויאל קריביאן פרסם הודעה קצרה: "אתמול בסביבות 15:37 כאשר עגנה הספינה בנמל גיברלטר ארע הפיצוץ. מייד לאחר הפיצוץ שוחררה העגינה והספינה התרחקה ממקום הפיצוץ".

את ספינת התענוגות שנוסעיה נפגעו השיקה חברת רויאל קריביאן בשנת 2008 והיא נחשבת לאחת מספינוט הקרוז הגדולות בעולם. הספינה מפליגה באופן קבוע מנמל סאוט'האמפטון שבבריטניה ובשייט הנוכחי שהחל ביום שבת היא תשוט במשך 14 יום בין נמלי הים התיכון.