תנובה - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל

ארץ זבת חלב: חג השבועות יוצר סערה פרסומית סביב מוצרי החלב ומזניק את תנובה לראש טבלת המותגים המושקעים ■ טרה במקום הרביעי עם השקעה של כ-871 אלף שקל

עם תום ספירת העומר נחגוג השבוע את חג השבועות, שבמסגרתו כידוע נהוג לאכול מוצרי חלב. בשנים האחרונות מהווה החג מחולל מכירות של ממש למחלבות השונות, המציגות השבוע כצפוי את מרכולתן בפלטפורמות הפרסום השונות.

הראשונה בטבלה השבועית של המותגים המושקעים היא תנובה, המכריזה על תחרות עיצוב טנא במסגרתה ניתן יהיה לזכות במוצרי חלב של תנובה לשנה. הפרסום של תנובה באמצעות מקאן-אריקסון הוא מעניין ומשקף מגמה של מפרסמים רבים, המעוניינים בסופו של יום להוסיף כמה שיותר עוקבים לדפי הפייסבוק שלהם.

בניגוד אולי לצפוי, הפרסום של תנובה אינו מכיל תצוגת אופנה של גבינות ניגרות מעל מסך הטלוויזיה, אלא הפניה פשוטה לדף הפייסבוק של החבר,ה העומד נכון לכתיבת מילים אלה על 25,440 מעריצים.

גם טרה מופיעה השבוע בטבלת 5 המותגים המושקעים השבועית עם קמפיין "ארץ זבת חלב חלב" בכיכובו של מנשה נוי ממאי 2010. בנוסף לקמפיין הטלוויזיה מפרסמת טרה באנרים באינטרנט, המובילים לפעילות תוכן שיווקי באתר mako, במסגרתה מציגה אינה מ"מאסטר שף" מתכוני שבועות עם מוצרי טרה במתחם וירטואלי הממותג תחת טרה.

נציין כי שטראוס ומחלבות גד אינן משתתפות השנה באופן נרחב בחגיגה הפרסומית של שבועות, וייתכן כי הן החליטו להסב את הוצאות הפרסום לקד"מ או לאפיקים אחרים.

גם חברות הסלולר בולטות השבוע בעוצמה פרסומית: פלאפון ממשיכה לפרסם באמצעות אדלר-חומסקי את I SAFE, שירות התיקונים הייחודי לאייפון.

סלקום, שחזרה לפרסם לאחר שהחרימה זמנית את זכייני הטלוויזיה המסחרית בשל חיוב על הצפייה הדחויה, מפרסת את שירות סלקום 360 בכיכובה של שחר פאר. מדובר בשירות שתכליתו לפקח על הוצאות השיחה בסלולרי, מן הסתם לאחר אינספור תלונות של הורים מבועתים שקיבלו את החשבון הסלולרי של ילדיהם.

פרטנר, שלאחרונה בחרה משרדי פרסום חדשים, שומרת כרגע את הקלפים קרוב לחזה.

המותגים המושקעים

1. תנובה - 1,532,621 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. פלאפון - 1,529,264 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

3. סלקום - 1,000,747 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. טרה - 871,248 שקל - באמצעות יהושע TBWA

5. בזק - 835,538 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 27/5/2011-2/6/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.