גם הבנקים כבר לא בטוחים: האקרים פרצו לאתר סיטיגרופ

בנק סיטיגרופ דיווח על פריצה לאתר שלו ברשת, שבוצעה על ידי האקרים - אשר השיגו מידע על מאות אלפי לקוחות ■ האתר שנפרץ מכיל מידע דוגמת שמות, מספרי חשבון וכתובות אי-מייל

בנק סיטיגרופ מדווח היום (ה') על פריצת אבטחה ברשת שבוצעה על ידי האקרים, אשר ככל הנראה השיגו גישה למידע המכיל פרטים אודות מאות אלפי לקוחות. סיטיגרופ דיווח כי גילה את הפריצה בתחילת חודש מאי, ובערך 1% מלקוחותיו נפגעו במסגרתה, כך על פי דיווח של ה"פיננשל טיימס".

הפריצה בוצעה באתר שירות הלקוחות של סיטיגרופ ברשת, אשר מכיל פרטי מידע על לקוחות - דוגמת שמות, מספרי חשבון וכתובות אי-מייל, כך על פי הדיווח.

בעקבות הפריצה, הידקה סיטיגרופ את סידורי האבטחה הטכנולוגיים סביב מאגריה וכן הרימה שירותי ניטור נוספים לאיתור פריצות עתידיות. אולם, בסיטיגרופ סירבו לבשר אם לקוחות הבנק דיווחו על שיבושים כלשהם בשימוש באתר הבנק, בעקבות הפריצה.

הפריצה לאתר סיטיגרופ מגיעה לאחר שורה של פריצות בשבועות האחרונים, לשלל חברות מוכרות - ביניהן סוני, נינטנדו ולוקהיד מרטין. בסיטיגרופ פנו בעניין למשטרה לטובת חקירה, אולם על פי ה"פיננשל טיימס", לא אושרו לפרסום פרטים נוספים על האירוע.