חברת התעופה איזי ג'ט מציעה כרטיס עם אפשרות לשינוי מועד

מעתה תאפשר איזי ג'ט לשנות את מועד הטיסה ללא תשלום בטווח של חודש

איזי ג'ט, חברת התעופה לטיסות מוזלות באירופה, משנה את המודל לפיו פועלות בדרך-כלל חברות הלואו קוסט. אם עד היום כל שינוי במועד הטיסה לאחר ביצוע ההזמנה היה גורם אוטומטית לביצוע הזמנה חדשה מבלי לבטל את הקודמת, ובתוך כך גורר חיוב על שתי ההזמנות - מעתה יש לנוסע טווח של חודש בו הוא יכול לקבוע את מועד טיסתו על-פי אותה הזמנה. אפשר יהיה לשנות את מועד הטיסה בטווח של החל משבוע לפני מועד הטיסה ו-3 שבועות אחרי המועד.

עד כה כרטיס כזה, המכונה בחברה "מחיר גמיש", היה זמין רק לנוסעים העסקיים דרך ערוצי מכירה סגורים (בין היתר של סוכני נסיעות), אולם עקב ההצלחה לה זכה שירות זה, החליטה איזי ג'ט לפתוח אותו לכלל ציבור הנוסעים. כרטיס "מחיר" גמיש מאפשר כעת לכלל הנוסעים שינוי מועד הטיסה בחלון זמן של 4 שבועות ללא תוספת מחיר.

כרטיס "המחיר הגמיש" מאפשר לנוסעים לשנות את מועד טיסתם ללא הגבלה עד שעתיים לפני מועד הטיסה המתוכנן. בנוסף, נוסעים שיזמינו כרטיס במחיר גמיש ייהנו מספידי בורדניג כלול (אפשרות לעלות ראשונים למטוס), פטור מדמי רישום ומזוודה ללא תוספת מחיר.

מנכ"ל איזי ג'ט, קרולין מקול, אמרה: "אנו עדים לגידול משמעותי במספר הנוסעים העסקיים שבוחרים לטוס עם איזי ג'ט. קל להבין מדוע - לאיזי ג'ט רשת התעופה הטובה ביותר עם נוכחות בנמלי תעופה מרכזיים והמחירים הנמוכים ביותר. השקת המחיר הגמיש פתחה בידי הנוסעים העסקיים אפשרות להזמין כרטיסי טיסה במחירים הנמוכים ביותר עם הגמישות שדרושה להם במועד ההמראה".

איזי ג'ט טסה ב-550 נתיבי אוויר בין 130 נמלי תעופה ב-30 מדינות. החברה מפעילה טיסה יומית בקו לונדון-תל אביב (7 ימים בשבוע), 4 טיסות שבועיות מתל-אביב לז'נבה בימים ראשון, שני, חמישי ושישי, ו-3 טיסות שבועיות לבאזל בימים ראשון, שלישי וחמישי.

החל מדצמבר 2011 תוסיף איזי ג'ט טיסה מתל-אביב לבאזל, כך שבסך-הכול יופעלו 4 טיסות שבועיות בקו זה. המחיר ההתחלתי לטיסות מישראל הוא 99.99 אירו.