מכבי ת"א שוב מחליפה ספונסרית הלבשה: עוברת לאנדר ארמור

המותג האמריקני, שהחל רק בשנה האחרונה לחדור לשוק הכדורגל עם חסות לטוטנהאם, ילביש את הצהובים בשנתיים הקרובות בהסכם השווה 4 מיליון שקלים

חברת הלבשת הספורט אנדר ארמור תהיה המלבישה הרשמית של מועדון הכדורגל מכבי ת"א החל מהעונה הקרובה. במסגרת הסכם החסות, שנחתם לשתי עונות, תעניק החברה האמריקנית את כל ציוד ההלבשה, ההנעלה ויתר אביזרי הלבוש בשנתיים הקרובות לכלל מחלקות הכדורגל של המועדון, מהבוגרים ועד קבוצות מחלקת הנוער. עלות ההסכם נאמדת ב-4 מיליון שקלים.

המותג אנדר ארמור נוסד בשנת 1996 על-ידי קווין פלאנק, שחקן פוטבול שחיפש חלופה לבגדי האימון והמשחק הקיימים. לאחרונה החלה החברה לחדור גם לשוק הכדורגל, כאשר חתמה עם קבוצת הפרמיירליג טוטנהאם על חסות הלבשה החל מעונת 2012/13, במסגרתו התחייבה לשלם 80 מיליון דולר ל-5 שנים. בנוסף היא מעניקה חסות לקבוצת הבונדסליגה האנובר 96'.

בעולם מיוצג המותג על-ידי ספורטאים מובילים בתחומים שונים, בין היתר השחיין האולימפי מייקל פלפס, שחקן ה-NFL טום בריידי, גולשת הסקי לינדזי ווהן ועוד.

זו חברת ההלבשה השלישית שמכבי ת"א מחליפה תוך שלוש שנים, אחרי שבעונה החולפת היתה זו פומה שהלבישה את המועדון, ולפני כן חברת קאפה. כעת יתפנו במכבי ת"א לחיפושים אחרי ספונסר חולצה ראשי, אחרי שתם ההסכם של המועדון עם חברת סליקת האשראי פייג'יאה.