אתר הקופונים Buy2: מכרנו ביום 250 שוברים לטלוויזיה

Buy2: "מדובר בשבירת שיא נוסף ברכישה דרך שוברים" ■ "הטלוויזיה של טושיבה LED 47 נמכרה במחיר של 3,990 שקל בהנחה של 50%"

הבאזז הגדול סביב השוברים והקופונים נמשך: אתר הקופונים Buy2 מדווח היום (ג') כי 250 שוברים לרכישת טלוויזיות טושיבה LED 47 נמכרו באתר ביממה האחרונה. באתר הקופונים מציינים זאת כשבירת שיא נוסף ברכישה דרך שוברים.

מאתר Buy2 נמסר כי הטלוויזיה נמכרה במחיר של 3,990 שקל, ומדובר בהנחה של 50% במחיר, כך על-פי אתרי השוואות מחירים. "התחרות בגזרת אתרי הקופונים בקטגורית המסכים הולכת וגוברת, גם בשבוע שעבר דיל שהציע האתר בתחום הוכתר כהצלחה מסחררת", נמסר.

כ-50 אתרי קניות חברתיות השתלטו בשנה האחרונה על הרשת, והם מתחילים לשנות את הרגלי הצריכה. הבאזז שנוצר סביבם עורר כמובן גם את בעלי העסקים הקטנים, שלא נותרים אדישים לתופעה ומבקשים להצטרף לחגיגה. כך, תמורת עמלה ממוצעת של 15%-30%, בעל עסק רלוונטי יכול לפרסם את מרכולתו באחד מאתרי הקניות החברתיות.

מדי בוקר האתרים מציעים דיל יומי בהנחה של בין 50% ל-75%. כל דיל מותנה במספר משתתפים מינימלי, הנקבע מראש על-ידי בעל העסק ולעתים גם בשיתוף מפעילי האתר. אם הדיל לא מגיע למינימום הקונים הנדרש - הוא מבוטל, והלקוחות אינם מחויבים. אם הדיל עבר את הכמות הנדרשת - הקופונים נשלחים אל הלקוחות והעסקה יוצאת לדרך.