ריט טכנולוגיות מזנקת ב-150% על רקע הסכם עם סמסונג

(עדכון) סמסונג פייבר אופטיקס תשווק את מערכות ה-PatchView של ריט, המיועדות לניהול חכם של תשתיות התקשורת

חברת ריט טכנולוגיות מדווחת היום (ג') על הסכם OEM עם סמסונג פייבר אופטיקס, לפיו האחרונה תשווק את מערכות ה-PatchView של ריט, המיועדות לניהול חכם של תשתיות התקשורת. בעקבות ההודעה מזנקת מניית החברה בוול סטריט בכ-150% במחזור חריג ונסחרת כעת לפי שווי של 29.5 מיליון דולר.

ריט, המנוהלת על-ידי ערן אייזיק, מאז סוף שנת 2009, היא בעלת שני קווי מוצרים, כאשר הראשון הוא מערכות בקרה וניהול לתשתיות תקשורת, והשני הוא מערכות בדיקה לחברות הטלפוניה.

הסכם ההפצה עם סמסונג כבר הניב עסקה, שהיקפה הכספי אינו נמסר, במסגרתה מערכת ניהול התשתית של ריט הותקנה באחד ממרכזי הכנסים והתערוכות בקוריאה. סמסונג פייבר אופטיקס פוצלה מחברת האם סמסונג ב-2004, וכיום היא מספקת מגוון רחב של מוצרי כבילה ומוצרים נוספים ליותר מ-60 מדינות, כאשר נתח השוק של החברה ברשת הפס הרחב בקוריאה מגיע לכ-30%.

בעקבות העסקה מסר אייזיק כי "העובדה ששחקן גדול בוחר לצרף את הטכנולוגיה שלנו לסל מוצריו משקפת את הגידול החד בביקוש למערכות ניהול תשתיות, במיוחד בשוק המקומי בקוריאה". עוד הוסיך אייזיק כי החברה תמשיך לפעול ליצירת שותפויות נוספות שירחיבו את נוכחות החברה באזורים נוספים בעלי פוטנציאל גבוה.

את הרבעון הראשון של 2011 סיימה ריט עם הכנסות של 3.2 מיליון דולר, עלייה של 26% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, והפסד של מיליון דולר, בדומה להפסד ברבעון המקביל. החברה נסחרת לפי שווי של כ-12 מיליון דולר, לאחר ירידה של כ-60% במנייתה מתחילת השנה.