ענבל אור מינתה מנכ"ל ל'אור סיטי'; תהפוך ליו"ר החברה

עו"ד אמיר אריאל כיהן בעבר כמנהל אזורי ראשי בחברת ב.ס.ר אירופה ■ "מדובר בשיתוף פעולה מלא עם ענבל אור והמטרה היא שהחברה תתקדם גם לכיוונים אחרים"

ענבל אור מפנה את תפקיד המנכ"ל והופכת להיות יו"ר פעיל של אור סיטי נדל"ן. את מקומה כמנכ"ל החברה יתפוס החל מהיום עו"ד אמיר אריאל.

אריאל (42) כיהן בעבר כמנהל אזורי ראשי בחברת ב.ס.ר אירופה והיה אחראי על פעולות הייזום הבין-לאומיות בתחום מגורים, מסחר ונדל"ן מניב במספר מדינות באירופה . לפני כן שימש אריאל כמנהל מחלקה משפטית, יועץ משפטי ומזכיר החברה של חב' "א.דורי".

"מדובר בשיתוף פעולה מלא עם ענבל אור והמטרה היא שהחברה תתקדם גם לכיוונים אחרים" אמר היום אריאל,"ענבל אור תמשיך להיות מעורבת בכל תחומי הפעילות של החברה. יש הרבה פעילות לפנינו, אנחנו בונים מחלקות חדשות בארגון, בוחנים אפשרויות גיוס וכמובן ממשיכים בתחום קבוצות הרכישה".

לדברי ענבל אור: "לאחר שניהלתי באופן אישי את קבוצת "אור סיטי" מיום הקמתה ולאור מגמת התרחבות הפעילות - כניסה לתחום יזמות, כניסה לפעילות בחו"ל והפיכתה של החברה לחברה ציבורית, החלטתי למנות מנכ"ל מקצועי בעל ניסיון וידע רב בתחום הנדל"ן והתנהלות של חב' ציבוריות. אני אמשיך לכהן בחברה בתפקיד יו"ר פעיל ואפנה מזמני וניסיוני לתחום היזמות בארץ ובחו"ל."