בכיר ב-PayPal נפגש עם חברות סטארט-אפ ישראליות

האם PayPal שוב רוכשת בישראל? סגן הנשיא לענייני אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברה, מארק לאבל, ייפגש עם כמה מהסטארט-אפים הבולטים בתחום המסחר והתשלומים האלקטרוניים

שלוש שנים וחצי אחרי שרכשה ב-170 מיליון דולר את חברת ניהול הסיכונים וההונאות הישראלית FraudSciences והפכה אותה לבסיסו של מרכז המו"פ בישראל, PayPal העולמית שוב מתעניינת ברכישות בישראל. סגן נשיא פייפאל לענייני אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מארק לאבל, הגיע השבוע לישראל וייפגש עם כמה מהסטארט-אפים הבולטים בתחום המסחר והתשלומים האלקטרוניים.

בין השאר לאבל ייפגש עם Tapingo, שמפתחת אפליקציה המאפשרת להזמין אוכל ממסעדות ולשלם דרך הסלולרי; CreditGuard, שמספקת פתרונות סליקה מאובטחים; Sortal ו-Zibaba, שמפתחות חנויות וירטואליות לעסקים על פלטפורמת פייסבוק; וחברת Plimus, שמציעה פלטפורמת מסחר וסליקה למכירת מוצרים דיגיטליים באינטרנט.

לאבל, שאחראי גם על תחום הרכישות בפייפאל, צפוי להיפגש עם החברות כדי להכיר את פעילותן השוטפת סביב נושא המסחר האלקטרוני. התחום מעסיק לא רק את פייפאל, אלא גם את החברה-האם שלה, eBay. שתי החברות עוסקות בתקופה האחרונה במסע רכישות אינטנסיבי, כשרק לפני שבוע נרכשה מג'נטו של הישראלים רועי רובין ויואב קוטנר, שמפתחת פלטפורמות מסחר אלקטרוני, לפי שווי של למעלה מ-100 מיליון דולר. במסגרת ביקורו בישראל, נפגש אמש (ב') לאבל עם כמה בכירים בתעשיית האינטרנט כדי להכיר את השוק ואת השימושים שעושות החברות בפלטפורמה של פייפאל.